Ben ik nou ongesteld of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lilith, Mar 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    De titel zegt het al. Ik zal het even uitleggen. Afgelopen maandag werd ik 's ochtends ongesteld, tenminste dat leek zo (oud bloed). Maar daarna niks meer de hele dag, dinsdag ook niet en toen woensdag aan het eind van de middag zag ik helderrood bloed, dus ik dacht: eindelijk gaat het doorzetten. Maar nee hoor, daarna ook niet meer. Heb al 2x getest, maar negatief dus iig niet zwanger.

Snap er niks van, wie wel? ;)

2. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Klinkt niet als echt menstruatie.
    ben je regelmatig ongesteld? anders over een paar dagen nog een keer testen!

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Ja ik ben altijd regelmatig ongesteld, dus daarom is het ook zo vreemd.

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik zou indd over een paar dagen nog eens testen en anders eventjes de HA bellen.

Liefs Noes

5. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik heb deze week precies hetzelfde
    dinsdagochtend ongesteld en s'avonds niets meer en tot vandaag nog steeds niet
    ik vind het ook vreemd

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb vorige maand hetzelfde gehad.. 3x een test gedaan aangezien ik al 12 dagen overtijd was.. ik weet ook niet waardoor het kwam.. ik had een beetje last van bruin bloed enzo.. maar me ongi heeft toch doorgezet.. ik zou even naar de HA gaan of het nog even afwachten

7. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Natjuh, jij hebt dus hetzelfde? Raar he...

Als het zo blijft en de ongi wordt niet 'echt' zeg maar, dan ga ik maandag nog een laatste test doen. Is die negatief bel ik ff de HA.

8. myla

myla Lid

Dec 9, 2007
    80
    0
    0
    Hallo,

Ik ben eind november vorig jaar gestopt met de pil en begin januari had ik hetzelfde. De ene dag wel en de andere dag niet. Ik ben ook naar de HA geweest en die zei dat het erbij hoorde, kan een oud bloed zijn een innestelings bloeding. Een ongesteldheid, zei de HA, duurt tenminste 2 dagen achter elkaar. Maar ieder lichaam is wel anders.
    Eerst de test nog maar afwachten en anders naar de HA, heb je misschien duidelijkheid.

Succes

Groetjes Myla

Share This Page