Hoe lang nog?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvie, 28 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hallo allemaal,

Ik ben ondertussen dik 14 weken zwanger en nog steeds hang ik elke morgen boven de pot :( in de voormiddag heb ik dan ook nog last van misselijkheid en soms nog een keer overgeven. Zou dit echt gaan duren tot mijn bevalling? Heb ook nog steeds weinig eetlust. Hoe zat dat bij jullie? Hoe lang waren jullie ziek?

Groetjes x Sylvie

2. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ach meid dat verschilt zo erg per vrouw en per zwangerschap, daar is dus geen pijl op te trekken helaas! Ik heb 2 zwangerschappen 9 mnd lang boven de pot gehangen en deze zwangerschap hield het aan tot 15 weken of zo, en toen werd het ineens minder, nu heb ik nergens last meer van. Maar het gemiddelde is rond de 16 weken volgens mij. Ik hoop dat jij er iets eerder afscheid van mag nemen ;)

Strekte!

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik weet trouwens niet wat het is en of het helpt, maar zag toevallig in het reclamekrantje van de Etos dat ze daar (ik dacht een soort armbandje) een bandje hadden tegen reisziekte, maar ook tegen zwangerschapsmisselijkheid. Misschien eens de moeite waard om te proberen?????? Ik had er zelf nog nooit van gehoord, dus misschien iemand hier al ervaring mee????

Hopenlijk gaat het snel over meid, kan me voorstellen dat het erg "misselijk" voor je is op deze manier :( , heb er zelf gelukkig nooit echt last van gehad. Sterkte!!!

Liefs Angela.

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb die bandjes een poosje geprobeerd. Hielp van geen meter. Maar ja iedereen is anders, dus je weet nooit natuurlijk

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    8-13 weken.

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    de armbandjes ( seabands) helpen bij mij wel.
    Nouja, ze helpen in ieder geval helemaal en totaal goed als ik met de auto of bus ga.
    Ik heb altijd al last van hele erge reisziekte en dan nam ik altijd een pilletje.
    Maar dat kan nu dus niet. Dus vandaar die armbandjes.
    Had nooit gedacht dat ze zo goed zouden helpen. Als ik dat geweten had dan had me dat al die jaren vele euro's gescheeld aan medicijnen!!

Maar goed, het is het proberen waard.

Je kunt ook homeopatische druppels nemen.
    Ik gebruik : ipecacuanha D3
    Mag je met een gerust hart tijden de zwangerschap gebruiken.
    Ik merk het meteen als ik een dosis oversla!!. Dan is de misselijkheid niet te houden. met de medcijnen is het een heel stuk minder.

Sterkte!!
    Liefs van Kiowa

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Dank je wel voor jullie reacties!
    Ik ben van Belgie en ken die winkel eigenlijk niet.
    Denk ook wel dat als het niet gaat beteren ik iets eventueel aan de gyn ga vragen, maar doe dit dan toch weer niet graag!

Groetjes x

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Hai sylvie,

Je kan hier ook lollies bestellen, weet ff niet meer waar. Die schijnen ook te helpen tegen misselijkheid.

succes!!

Deel Deze Pagina