papa pakket

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marline1983, 28 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii

k kwam vandaag een man tegen die een t'shirt aan had
    met k ben net een trotse papa geworden
    k vroeg van hoe kom je daar aan nou zegt ie op ikpapa.nl kun je gratis een doos aanvragen wat je voor zwangere vrouwen ook hebt maar kan nix vinden weet iemand waar je gratis kado's voor aankomende papa's kan krijgen groetjes marline

2. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!!! De rest van de pakketten zijn alleen maar op de moeders gericht, zou wel leuk zijn als er ook iets voor de vaders zou zijn idd!!!

3. Niet meer actief

4. Niet meer actief

5. Niet meer actief

ziet er idd wel grappig uit maar ja weer 25 euro.

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    die doos is niet gratis kost 19,95

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ja, zit ook net te kijken, maar die pakketten zijn niet gratis hoor!!!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Misschien dat iemand een pagina weet waar wel gratis pakketten voor papa's te krijgen zijn??

9. Niet meer actief

ik heb er nog niet van gehoord...

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik kreeg deze week mail van het Kruidvat, daar had mijn moeder een doos aangevraagd ... ja, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken en ze hoeven ook niets te geven, maar het was eigenlijk wel heel erg minimaal ... meer doos dan pakket ! Geen aanrader dus !

Groetjes,
    Nikki F

11. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    De beker uit de kruidvatdoos is leuk :)
    En verder is een extra speen ook nooit weg toch :)

12. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    hmm moet eerlijk zijn heb 4 pakketen van kruidvat gehad... met 3 x dezelfde... zat btw geen beker in... gewoon speen.. een vulpot van melkpoeder en wat zalfjes...
    en 1 pakket was anders... daar zat ook een speen in.. een andere... en een monddoekje maar stelde dus ook niet veel voor..

beker??? jij bent een bofkont haha

13. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik was juist wel blij met die van de kruidvat! Zat zo'n hele dure fles in. (kom niet op het merk... Zo een die je op zo'n kolfapparaat kan aansluiten.) En een speen. En verschillende lekkere smeerseltjes, zoals van bioderm (zeg ik het goed?) speciaal voor zwangere vrouwen. En nog een aantal leuke dingetjes.

Ik vond die van de Etos juist waardeloos. Daar zat meer papieren folderwerk in dan leuke hebbedingetjes. Viel echt tegen.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Het pakket vd prenatal is het mooiste pakket,
    er zit een advent flesje in leesmateriaal en luiers o.a.

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heey

k heb van de week ook zo'n doos gehaald bij kruitvat zat ook een speen een beker en wat zalfjes meeroei luiers voeding vanaf een half jaar en een voeding bewaar beker k had ook wel verwacht dat er wat lees voer in zat maarja niet duzz vond m eigenlijk ook wel tegen vallen maar die van etos zit echt alleen maar reclame ...

femke k heb cz proberen te bellen aantal x maar zijn echt nie te bereiken wanneer moet je je kraampakket echt in huis hebben groetjes marline.

nog 8 weekjes te gaan kleintje

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    heb net die van de etos opgehaald, idd veel leeswerk (vind ik ook wel leuk hoor!) en van die doekjes met lotion en een houder daarvoor,oh en een zalfje.
    Was eigenlijk ook een beetje teleurgesteld :oops: Had een beetje gehoopd op een knuffeltje of een speentje ofzo..ach..
    misschien van zo'n andere doos?!

17. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Vinden jullie ''de blije doos' eigenlijk ook niet een beetje raar klinken? (hihihi :) :oops: )

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
  19. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Een knuffeltje zit meestal in je kraampakket die je krijgt van waar je verzekerd bent ;) !!!

Ik viind alle dozen leuk, maakt mij niet uit wat er in zit hoor, alles is meegenomen toch, je krijgt het maar!!!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ondanks dat het 25 euro kost met verzendkosten heb ik het papa-pakket toch besteld! Mijn mannetje zou het echt hartstikke leuk vinden om te krijgen! :D

Gr. Miranda

Deel Deze Pagina