Ik ben nu ruim 15 wkn zwanger van mijn derde kindje. Tijdens en na mijn vorige zwangerschap heb ik heel erg last gehad van bekken en met name mijn schaambeen. Ik heb er jaren last van gehad. Sinds een paar jaar gaat het weer goed. Ook nu in mijn zwangerschap gaat het tot nu toe redelijk, maar ik zie heel erg op tegen de bevalling. Ik ben bang dat mijn schaambeen hier weer zeer te lijden van heeft. Herkent iemand dit? Of heeft iemand een tip voor mij? : Junya
nou en of ik dit herken de geboorte van Tristan is met zoveel geweld gegaan, dat de hele boel volgens mij ontwricht was. heb er erg last van gehad, ook van mijn bekken en schaambeen. toen ik weer zwanger was ben ik naar een giropractor gegaan, nou als ik dat geweten had..... was ik er eerder heengegaan. maar ik had ook zoiets van ojee, en straks dan na de volgende bevalling? maar tis net of de hele boel weer op zijn plaats is gaan zitten, want ik heb nu zo goed al geen last meer. ja af en toe als ik een gekke beweging maak ineens, dan voel ik het nog wel. maar dan is het ook weer snel over. en als ik ongesteld ben heb ik de eerste dag last van mijn schaambeen. hooop dat het bij jou ook zo gaat. ik kan nu tenminste weer normaal fietsen en achter tristan aan rennen succes