Zoals de titel al zegt; hoe lang duurde bij jullie je eerste menstruatie na de bevalling. Ik ben inmiddels al 14 dagen aan het vloeien en vraag me af of dat dus meer voor komt.
Ik lees even mee, ben ik namelijk ook benieuwd naar. Ik hoor de meest enge verhalen. Zelf nog niet ongesteld geweest (ben sinds kort gestopt met BV). Gaf jij FV of BV?
Ben ik ook benieuwd naar. Ik ben op de eerste dag van de mensruatie weer met de pil begonnen, zo stond het ook in de bijsluiter. Dat is aanstaande maandag 4 weken geleden. Ik heb een week normaal gevloeid en nu vloei ik nog een beetje! Dus ben nu eigenlijk al 4 weken ongi. Misschien komt het wel van de pil, ik weet het niet. Ben dus erg benieuwd naar de antwoorden. Ik geef trouwens flesvoeding.
Ik had 2 weken bv gegeven en ben toen overgegaan op fv. Werd 10 wk na de bevalling ongi en vloei dus nog. Niet echt superveel, maar wel te veel voor inlegkruisje.
Zowel bij mijn dochter als bij mijn zoon vloeide ik als bij een gewone menstruatie. Was de eerste keer wel wat pijnlijker dan normaal.
Goh ik ben eergisteren ongesteld geworden, en HOE ! Niet normaal veel, lijkt wel of het ingehaald word ! Pffffff.. hopelijk is het snel weg ! -xxx-
Ik ben benieuwd.. ik ben gister echt ongesteld geworden en dat na 5 weken en bij volledige borstvoeding.. bah!
Zodan Guppie! Wat lang joh! Dan mag ik nog wel ff dus....als ik pech heb. Ik ben ook met de nuvaring begonnen op de 1e dag van menstruatie, maar die heb ik er vd week weer uitgehaald omdat ik er duizelig van werd en hij bleef ook niet zitten. Dus heb besloten op de pil over te gaan. Wellicht is mn cyclus daardoor ook wat in de war ofzo?
Ik ben 2 weken geleden voor het eerst ongesteld geworden. Was ruim genomen 5 dagen ongesteld, vloeide niet veel, wel helderrood. Lekkere praatjes weer he Was veel minder als m'n menstruatie voor m'n zwnagerschap, maar goed, misschien is de volgende keer weer anders. Eerst maar eens fawachten hoelang het gaat duren voor ik weer ongesteld word.
Heb zondagavond de laatste pil van de strip ingenomen. 4 weken geleden ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden en ik vloei nu nog wat en er komt ook wat slijm. Ben benieuwd of ik nu ook echt ongi ga worden. Volgens de gyn zou ik als ik weer voor het eerst ongi zou worden, erger vleoien als voor de zwangerschap. Nou heb ik daar geen last van gehad, dus ik ben nu wel benieuwd. Heb nu wel een beetje een ongi gevoel zoals voorheen. Toch vind ik het raar dat ik nu al 4 weken vloei. Maar we zullen wel zien.
Nou ik had eerder meoten klagen hier, want hier is het eindelijk opgehoudne. Dus ruim 14 dagen gevloeid de 1e keer.
Hallo hier heb ook eve een vraagje, Ik ben 7 weken geleden begonnen met me pil, na 3 weken netjes ongesteld geworden en maar 4 dagen en toen stopte het, ik weer netjes met de volgende strip begonnen en na 2 dagen begon ik weer met vloeien en vloe nu nog steeds is dit normaal? Ik heb nog 3pillen op me strip en dan moet ik opzich weer ongesteld worden(maar ja dat ben ik nog steeds) groetjes miranda
Even en vraag Ik ben donderdag ongesteld geworden. Ten minste dat dacht ik. Ik ben daarom gelijk weer met de pil begonnen. vrijdag al bijna geen bloedverlies meer en zaterdag was het helemaal over. Is dit normaal? Komt het van de pil of ben ik helemaal niet ongesteld geweest?
Ik ben ook alweer ongi geworden, bijna een week alweer, was echt heel erg! Ben wel *tig keer doorgelekt Moest om het half uur een nieuwe tampon in doen, nu is het gelukkig ietsjes minder geworden!
Hier ook eerste ongesteldheid gehad, begon 2 weken geleden en ben meteen op dag 1 met een pilstrip begonnen. De eerste paar dagen was ik gewoon ongesteld, niet meer of minder dan anders, en vervolgens gebeurde er een paar dagen niks (ook normaal dus), maar nu, sinds een dag of 4, heb ik een héél klein beetje bruinige afscheiding + slijm (lekker smakelijk verhaal). Ik wacht het maar even af tot einde pilstrip, als ik dan gewoon ongesteld word en daarna niet opnieuw afscheiding heb ga ik ervan uit dat het restanten van de zwangerschap zijn.
Ik heb de ha gebeld voor de zekeheid en hij dacht dat ik een gewone menstruatie had alleen veel minder. Ik moest de pil gewoon door blijven gebruiken. Ik de stop week krijg je dan je gewone ontstrekkings bloeding. We wachten wel af.