Bekkenklachten na stoppen pil

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kris1978, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris1978

Kris1978 Lid

3 mrt 2009
    6
    0
    0
    Misschien kunnen jullie mij helpen bij het volgende.

Ik ben sinds een kleine maand gestopt met de pil (23 febr.) en heb vervolgens op 26 febr. de ontrekkingsbloeding gehad. Sinds een dag of 3, 4 heb ik nu last van bekkenproblemen, flinke pijn 's ochtends en toch ook wel gevoeligheid / pijn bij het lopen, opstaan, etc.

Ik heb al een dochter van 2 en aanhet einde van de zwangerschap dezelfde soort problemen gehad. Lager rugpijn (vooral na de nachtrust) en soms wat steken op het schaambeen heb ik al die jaren na haar geboorte wel gehouden. Vermoedde altijd datik toch tik heb overgehouden aan de zwangerschap / bevalling, maar nu ik weer van de hormonen af ben lijkt alles weer dubbel en dwars terug te komen.

Kunnen de klachten door het soppen van de pil weer verergeren en nu wij een 2e kindje willen, wat vor een gevolgen zal een en ander hebben voor de zwangerschap? Hoor het graag.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ja het stoppen van de pil zou invloed kunnen hebben, ook een nieuwe zwangerschap zal invloed hebben. Daarom raad ik je aan nu al of direct als je weet dat je zwanger bent naar een fysio te gaan voor adviesen en tips. zodat de klachten onder controle worden gehouden en niet zullen gaan verergeren.

Imke

Deel Deze Pagina