He wat vervelend Dorri! Ik hoop met je mee! Hihi gammele botten indd! Hier nog een hypermobiel persoon. Maandag naar m'n fyio/manueel therapeut. Ik ben benieuwd of hij iets voor me kan/mag betekenen!
Dank je maar ach vandaag gaat het weer goed dus heb goede hoop. Ik heb in ieder geval vanmorgen alvast 20 squats gedaan dus die zijn alvast binnen lfs, Dorri
Tja ik moet wat nu ik elke avond na het eten compleet instort! Hopelijk snel weer wat meer energie want het bewegen is eigenlijk ook zo belangrijk tegen die bekkenklachten! Ach meiden we doen wat we kunnen Lfs, Dorri
Wauw dorri, knap hoor! We doen ons uiterste best en ons lichaam werkt extra hard nu! Ik merk wel, als ik langer sta (heb staand werk) krijg ik erg veel lage rugpijn. Met paardrijden nergens last van, eventjes erna wel wat pijn maar niet super erg... Het is vooral als ik heb gestaan...
Ja kan! Ik had het in de 6e week gekregen. Dacht eerst spit oid, maar helaas. Zit vanaf week 15 a thuis. Met rust is het nu te doen.. Als ik maar zeer weinig doe!
Ik ben er ook bang voor Lola, ben nu al naar 2 dagen werken gegaan, vraag me af hoe lang ik dat ga volhouden...
Mijn bi was na de laatste bevalling nog niet helemaal over, maar sinds ik weer zwanger ben is het al gelijk veel erger geworden.
Ik heb ook al sinds week 7 bekkeninstabiliteit Het doet steeds meer pijn, oefeningen van de fysio helpen nog niet. Het enige wat geen pijn doet is op m'n rug liggen! Echt balen. Soms zie ik de rest van de zwangerschap daardoor wel somber in..is er kans dat het minder wordt in plaats van erger?
Oei lola, dat is al vroeg inderdaad! Succes nog de komende weken! Zwangernr6, wat balen! Sunshine, wat erg dat de oefeningen niet werken! Hoop voor iedereen dat het nog wat wegtrekt! Als ik op mijn rug lig lijkt het pijnlijker te zijn. Veel in beweging blijveb lijkt bij mij beter te helpen. Maarja 's nachts is dat nogal lastig!
Heel herkenbaar! Bij mij ook alleen pijnloos als ik op mijn rug op bed lig! Dan ook geen buikpijn trouwens.. Gek is dat he?! Kan toch moeilijk heel de dag op mijn rug op bed gaan liggen?! Poe.. Bij 15 weken al thuis.. Jeetje! Hoop voor je dat het goed blijft gaan met weinig inspanning! Hoop ergens ook nog wel dat het bij mij terug over gaat na 12 weken... Maar vrees ervoor..
Hihi dat wordt je ook snel beu ben ik bang, de hele dag op je rug liggen Ik help het je hopen ballerina! Ik hoop het voor mezelf ook namelijk haha! Vandaag een redelijke dag gehad, vanmorgen paardgereden (2 stuks) en daarna lekker op de bank, beetje in het huishouden gedaan. In ieder geval veel gezeten maar ook veel bewogen. Nu lekker in bed. Morgen weer vroeg eruit!
Pff jij dus ook al zo vroeg! En inderdaad wat jij zegt, de steken in mijn buik gaan dan ook over. Ik wissel zo veel mogelijk af; steeds als ik mijn rug heb ingespannen tijdens een activiteit probeer ik daarna +- 20min te gaan liggen. Dat helpt wel, en het scheelt dat ik geen werk heb op dit moment. Als ik jou was zou ik trouwens niet te lang wachten met naar een bekkenfysio gaan, die geeft je dan oefeningen die bij veel vrouwen wel helpen en ze voelt ook hoe instabiel het (al) is.
Goed idee inderdaad... Wil even mijn 9 weken echo afwachten.. Daarna eens kijken wie dat doet hier in de buurt..
Oja das misschien wel handig Het is wel vrij prijzig trouwens.. vind ik dan. 47,50 per keer, dus als je dan elke week moet en geen aanvullende verzekering hebt...
Ik kan juist niet plat op m'n rug liggen. Heel vervelend met echo's (vooral de 20 wkn echo omdat die zolang duurt) en tijdens het bevallen. Ik ben aan het kijken naar een bekkenband (erasmusband) om wat stevigheid te geven.
Hier nog maar net zwanger maar nu al giga pijn Heb chronische bekkeninstabiliteit overgehouden aan de andere zwangerschappen en nu dus gelijk alweer mega veel pijn aan mijn schaambeen. Fysio gaat hier niet helpen. Ben al gebonden aan de bekkenband, maar ga wel sporten en speciale oefeningen doen in de sportschool onder begeleiding. Verder kan de fysio wel weer mijn bekken recht zetten als het "uit de kom" schiet.