Vraagje voor Imke

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MvdW, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

Hoi Imke,

ik heb je vorige week hier ook al een vraag gesteld. Ik was toen 5 weken en 4 dagen zwanger en had last van bloedverlies.

Ben inmiddels bijna een week verder, en ik ben echt bang dat we onze baby (voor zover je het nu al een baby kunt noemen) hebben verloren :(.

Ik heb vanaf vanmiddag een uur of twee al last van bloedverlies, het is nog steeds niet zo dat ik met een kwartier of een half uur mijn maandverband moet verwisselen. Ik stapte om half 8 vanavond uit bad en heb een schone maandverband in gedaan, er zit nu weer bloed in maar heb me nog niet hoeven verschonen. De hele dag vanaf vanmiddag twee uur heeft het bloeden niet gestopt.
    Wanneer ik naar de wc ga loopt het bloed (donker) er als slierten uit...heb geen buikpijn, ja een beetje een zeurend gevoel af en toe in de buik maar heb wel ontzettende last van pijn in mijn onderrug.....ik wil zo graag zekerheid....wat is jouw mening hierover?

Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik je nog een keer lastig val met deze vraag.....maar het knaagt verschrikkelijk aan me....

Liefs,
    mandy

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mandy,

Natuurlijk knaagt het vreselijk aan je! Meid het is ook niet niets!
    Bel je verloskundige en vertel je verhaal, vraag of er met de echo kan worden gekeken. Je zou nu een hartje moeten kunnen zien als de zwangerschap goed is en als het niet goed is dan kan er gekeken worden wat er nog in je baarmoeder zit en een plannetje worden gemaakt.
    Sterkte meis!

Imke

Deel Deze Pagina