dag dames voor mijn zwangerschap had ik echt nooit last van mijn menstruatie weinig buikpijn en het kwam en met 3a4 dagen was het weer voorbij. maar nu na de bevalling heb ik zo'n zere buik als ik ongesteld moet worden en ook een hele opgeblazen gevoel. soms word ik er zelfs misselijk van zo zeer dat het doet ben echt een week van slag. zijn er meer dames die dit herkennen, dat je menstruatue heftiger is na de bevalling? en kan het misschien zo zijn dat het met een andere pil minder is of maakt dat niet uit???
Mijn menstruatie was voor de zwangerschap gewoon normaal. Had alleen dag 1 wat buikpijn, verder had ik er geen last van, en was meestal 4 a 5 dagen ongesteld. Nu ben ik pas weer ongesteld geworden, 1e keer na de bevalling. Heb er eigenlijk geen pijn bij gehad, maar het was wel heftiger dan voor zwangerchap. Ook ben ik nu 9 dagen ongesteld geweest ipv 4 a 5. Maar schijnt normaal te zijn dat de 1e keer na bevalling wat heftiger en langer is.
Hier was het ook wel anders na de bevalling. En ik reageerde ook anders op de pil. Degene voor de bevalling, had meer bijwerkingen na de tijd. Dus een andere gekozen, en daar geen last van gehad. Daarmee waren de bloedingen ook weer "normaler".
Hier net zo...nou moet ik erbij zeggen dat ik voor de zwangerschap zonder pil geen cyclus had ( pco) maar als ik dan menstrueerde had ik kleine krampjes. Nu na de ks 9 weken na om precies te zijn.Begon mijn metruatie. PIJN pffff heb de hele dag paracetamols zitten slikken pfff.... Warme douch hielp niet wrijven niet jeetje. DIt duurde 6 dgn en toen was het gelukkig voorbij. Nu maar hopen dat het de volgende keer niet zo heftig is.
helaas is het bij mij nu elke keer zo heftig ben 10 maand geleden bevallen dus ben al heel wat keren weer ongi geweest maar werkelijk wat een pijn he ga dus toch maar ff met de huisarts overleggen of een andere pil misschien helpt