Menstruatiekrampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emib, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dames, ik ben 27weken zwanger en k heb al ff heel fel last van menstruatiekrampen. Ik voel me ook heel zwak, mijn armen en benen willen precies niet meewerken.

Herkent iemand dit? Ik lees vaak dat menstruatiekrampen indalingsweeeen kunnen zijn, maar voor mij lijkt dit veel te vroeg.

Help! Moet k me zorgen maken??

2. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Kan bandenpijn zijn, maar ook iets van blaasontsteking. Zou even urine inleveren morgen bij de huisarts en morgenochtend even de vk bellen voorde zekerheid

Edit: even overheen gelezen dat je je zwak voelt. Ik zou even bellen, kan onschuldig zijn maar t klinkt wel vaag.

3. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Ik heb ook af en toe last van menstruatiekrampen. Ik denk dat het gewoon het groeien van de baarmoeder is. En dat je je zwak voelt kan door de zwangerschap komen, of misschien ijzer tekort o.i.d.
    Maar voor de zekerheid zal ik het toch voorleggen aan je verloskundige.

4. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Pff.. Een vriendin stelde net ook voor om na de spoed te gaan voor de zekerheid. Maar ik wil echt niet 😣 ik weet niet waarom, maar hopelijk neem ik geen foute beslissing 😟

5. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Als het echt niet goed zou zitten had je allang gebeld denk ik. Kun je niet je vk even bellen voor advies?? Dan hoef je niet meteen langs te gaan maar heb je wel even de info die je nodig hebt.

Mijn eigen ervaring is dat je gevoel meestal wel goed zit, dus als je denkt dat het niets is zou ik even wachten tot morgen. Aan de andere kant is het ook fijn om gerustgesteld te worden
    He tis maar net hoe hoog het je zit ;)

6. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik ben nog altijd aan t wachten. De pijn gaat en komt..

7. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik de hele tijd van die krampen gehad. Ze kwamen met periodes maar had er vaak meer dan een week aan een stuk last van. Daarna paar weken weg en dan kwam het weer. Ik dacht zelf t groeien van de baarmoeder.

8. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik zou toch bellen hoor! Komen en gaan van kramp en pijn... Ik zou toch zeker willen weten of het geen weeën zijn.

9. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Ik ruim 25 weken en heb het ook hoor! Denk ook groei van de baarmoeder want heb het al vanaf het begin vd zwangerschao met vlagen...

Deel Deze Pagina