Ik heb nu sinds half 8 pijnlijke harde buiken die beginnen als een harde buik en dan overgaan in een menstruatie gevoel. Ik vind het ook duidelijk een begin hebben, dan wordt het steeds pijnlijker en piekt het en dan zakt het af. Ben sinds 20.56 gaan timen en ze komen zo ongeveer om de 8 min. Toch twijfel ik of dit een begin is of gewoon 'voorwerk'. Heb je bij weeën ook zo'n harde buik? Ik kan me het niet meer herinneren van de oudste maar daarbij kreeg ik wee opwekkers en een weeenstorm dus was een beetje van de wereld Het is overigens niet dat ik vandaag druk ben geweest of zo en ik zit nu al sinds half 8 gewoon op de bank
Zoals je weet ben ik dan ingeleid... Maar toen ik de wee opwekkers kreeg zei de verpleegkundige steeds oh de harde buiken komen vaker zie ik en oh nu heb je een lange harde buik... Had ze het over de weeën Dus bij weeën heb je ook een harde buik denk ik dan haha Op jou termijn denk ik echt dat het begonnen is meid !
Hmm ben toch bang voor vals alarm.. nu al ff geen harde buik meer gehad we gaan maar slapen en zien wel wat de nacht brengt!
Hee meiden Ik ben inmiddels bevallen van onze gezonde dochter Loïs. De bevallin begon zondag op maandag nacht om 00.30 uur met de eerste wee. Helaas is het uiteindelijk geëindigd in een spoed sectio omdat er met 10 cm ontsluiting nog een randje bleef staan die ik niet weg kreeg. Helaas dus een hele bevalling gehad incl persen en uiteindelijk ook nog een spoed sectio. Moet het allemaal nog een plekje geven. Onze kleine meid doet het gelukkig super!