Erg donker gekleurde tepels

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nathalie47, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Onderwerp zegt het al :) mijn tepels zijn zo ongelofelijk donker aan het worden, nu dat was bij mijn vorige zwangerschappen ook wel maar nu is het niet egaal, het zijn twee strepen van het puntje van mijn tepel naar de buitenkant van mijn tepelhof, recht naar beneden (hoop dat de uitleg duidelijk is :) ).
    Precies zoals een zwangerschapsstreep op je buik maar dan op je tepel :rolleyes:
    Herkent iemand dit?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

die van mij zijn ook niet egaal bruiner geworden maar ik heb geen streep :) denk dat die streep toeval is. mijn tepels zijn ook duidelijk donkerder.

3. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    :) ja zou het ook denken hoor maar tis zo'n grappig gezicht, bij alletwee, exacte dezelfde plaats, recht naar beneden :) . En ze zijn wel ook algemeen wat donkerder geworden

4. mymiracle

hahah, makkelijk voor de kleine straks bij eventueel bv, hier landen met die mond, tussen de strepen :)

5. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    :) ja ;)
    Mijn man had gisteren ook al zo'n 'gevatte opmerking' , na eerst mijn tepels grondig bekeken te hebben met toch wel enige verwondering ..en toen zei hij platweg " goh ja die kleine zuigt dat er wel af" :rolleyes: mannen :)

6. mymiracle

*proest* ja hoor mannetje, tuuuuurlijk :evil:

Deel Deze Pagina