Bekkenpijn en lage rugpijn, wat is hier aan te doen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door flixbilly, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    dag dames,
    ik had een vraagje wanneer begon het bij jullie.
    ik heb er bij mijn eerste aan het eind een beetje last van gehad en bij de tweede in de laatste drie maanden heel erg maar heb het idee dat het bij deze al begonnen is. heb nu gewoon al een paar x gehad dat als ik me overdag veel heb moeten inspannen ik savonds gewoon krom sta van de pijn. gister bv al na een uurtje bowlen kon gewoon niet meer rechtop staan savonds. en ben pas tien weken. als het deze keer echt zo vroeg begint staat me nog heel wat te wachten.

groetjes.

2. Lady7

Lady7 Niet meer actief

ik loop ook bij een bekkentherapeut en heb er veel aan.

er zijn ook zwangerschapsvcursussen gericht op mensen met bekkenproblemen. Je volgt dan een normale zwangerschapscursus alleen gericht op jouw klachten. wordt er extra aandacht besteed aan je houding, bijvoorbeeld veel tips voor tijdens het bevallen.

ik volg zo''n cursus en wordt vergoed door mijn verzekering :)

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Bij mij begon het met 16 weken, ik heb nu speciale oefeningen van de bekkentherapeut die voor verlichting zorgen. Als ik in bed lig, of plat lig heb ik er het meeste last van.
    Maar nog een paar weekjes en dan kan ik de kleine uk in mijn armen houden, en daar doe ik het allemaal voor.

Deel Deze Pagina