Ik heb sinds een aantal weken al dat ik sochtends vaak op sta en dat mijn linkerbeen/bil zeer doet... Nu had ik gister de hele dag last van 1 kant van de heupen (waardoor ik af en toe door me been zakte) Nu vandaag heb ik voornamelijk last van me bovenbeen, tot ongeveer aan me knie en begint de onderkant van me rug ook weer wat vervelend aan te voelen. Afgelopen dagen ben ik door ziek zijn voornamelijk thuis geweest, en dus niet gewerkt.... Vooral bij het opstaan merk ik dat het wat moeilijker gaan en ik niet meer zo ineens kan opstaan... Is dit dan de "bekkenellende"?
Als ik dit zo hoor denk ik eerder aan ischias, omdat je zo'n last hebt van uitstraling in je been. Zou even contact opnemen met een fysiotherapeut.
Ik heb helaas hetzelfde...bij mij is het een combi van ischias en bekkeninstabiliteit..Maar moet zeggen sinds ik sport dat het wel iets beter gaat. Als het niet beter word kun je gewoon een afspraak maken bij de fysio dan kan ze kijken waar je klachten vandaan komen. Succes!
Ik moet 10 april weer naar de verloskundige dus als ik er dan nog last van heb, dan zal ik eens aan haar vragen hoe of wat.....