Hallo allemaal, Ik ben heel erg benieuwd of hier mensen zijn die de Samsung Galaxy S3 Mini hebben of een Sony Xperia S? Dit jaar loopt mijn abbonement af en ik twijfel tussen deze twee modellen! Samsung Galaxy S3 Mini: - Heeft een minder aantal pixels om foto's te maken. - Heeft een plastic achterkantje. (Via internet las ik dat deze snel krasjes krijgt!?) - Heeft een kleiner beelscherm.. Wat ik overigens niet erg vind. Sony Xperia S: - Heeft een 12 megapixel. - Heeft een groot beeldscherm Ik vind de Samsung er mooi uit zien maar ben benieuwd wat de ervaringen zijn met beide modellen! Ik heb nu een Iphone maar wil niet opnieuw zo'n telefoon. De Galaxy en de Xperia zijn qua kosten goedkoper! De telefoon word voornamelijk gebruik maken voor: - Foto's maken. - Smsen/Bellen. - Internet Ik hoor graag ervaringen!
Als je veel foto's maakt zeker de Sony want die maakt echt super foto's! Ook heeft de batterij een lange levensduur !
Hij staat er niet tussen haha maar kijk ook even naar de HTC one S echt een super telefoon en net ietsjes beter dan de galaxy s3. Echt een super ding!
Ik heb alleen maar problemen gehad met mijn Samsung galaxy telefoon, ik was blij dat ik een andere kon uitzoeken na 2 jaar. Nu heb ik een Sony Xperia en die bevalt me een stuk beter! Dus ik zou voor de Sony gaan.
Ik zou voor de gewone s3 gaan! Echt een super telefoon en helemaal geschikt voor dat wat jij er mee wil doen!
Ik blijf trouw aan mijn appeltje... Ooit gewisseld naar Samsung galaxy 3 nou kon er niet aan wennen dus heel snel omgeruild voor mijn trouwe iPhone 4s
Bedankt meiden tot zover! Ik wil de gsm kopen via Gsmtopdeal omdat ze hier veel goedkoper zijn dan in de winkel.. Ik zie verschillende van Samsung staan maar geen gewone 3 of kijk ik eroverheen? Ik ken 1 iemand met Xperia en die is ook erg tevreden over haar gsm. Ik was verder ook heel tevreden over de kwaliteit van de camera van de Iphone maar dit abbonement is duurder dan die van Samsung en Xperia dus wil graag toch een andere telefoon!
Dan zou ik voor de galaxy gaan ik vind die wel super groot in de hand liggen ook en al helemaal met opbergen gelijk zo een gevaarte in je broekzak of tas....
Ik heb de s3 mini. Vind m superfijn. Die andere van samsung vind ik zo groot. Verder maakt hij trouwens prima foto's hoor. Ohja en krasjes, geen idee ik heb er een hoesje bij gekocht. Vooral ivm zoontje die nog wel eens mijn tel pakt en laat vallen
Sony zou niet anders meer willen. Had een iphone 4s die ligt hier na 3 maanden in de kast en heb een sony gekocht zoveel fijner
Ik vond de s3 eerst ook mega groot! Maar het werkt juist super fijn en totaal geen belemmering in je tas. Zeker niet in vergelijking met drinken, speelgoed en schone kleertjes en als je hem eenmaal gebruikt vind je hem zo groot niet meer