wat te doen?!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door booboo22, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hallo!ik ben nu bijna 10 weken zwanger, en per 31 dec a.s. ben ik werkloos. Ik heb aanstaande vrijdag een gesprek bij een bedrijf waar ik heel graag wil gaan werken..
    Ik ben ook enige kandidaat

Maarrr wanneer zeg je zoiets?!Het weleen functie ter vervanging van zwangerschap, dus loopt eig net voor mn verlof af...

Graag jullie mening?!

2. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    niemand hier?

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Persoonlijk zou ik eerlijk zijn, gelijk vanaf het begin.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Is het een eerste gesprek of niet? In het eerste gesprek zou ik het niet direct aangeven. Je bent nog "pril" zwanger, normaliter zou je het mogelijk ook niet voor de twaalfde week aangeven toch?

Wanneer ze je willen hebben of uitnodigen voor een tweede gesprek, dan zou ik het uiteraard wel aangeven.
    Wat het dilemma minder groot maakt is het feit dat het gaat om vervanging voor zwangerschapsverlof. Het maakt de werkgever dan niet zoveel uit, je gaat dan zo'n beetje aansluitend ook weer met verlof.

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik zou het wel eerlijk vertellen. Bovendien was het bij mij wel al te zien rond deze termijn, dus dat was dan ook lastig geweest.
    Zeker gezien het feit dat het om zw.verlofvervanging gaat, zou ik het gewoon zeggen!
    Succes!

Deel Deze Pagina