Hallo dames Vandaag heb Ik mijn 20 weken echo.mijn gevoel zegt wel dat het goed zit.maar toch ben ik zenuwachtig is toch de belangrijkste medische echo.gelukkig heb ik nog even afleiding en dan om 15:50 heb ik hem. Zijn er toevallig nog meer mensen die vandaag een echo hebben. Liefs
Ik ben inmiddels bevallen dus geen echo's meer, maar het is niet meer dan normaal dat je zenuwachtig bent. Het is wel een volledige check op je kindje of alles in orde is. Maar wees niet TE zenuwachtig! Jij voelt je daardoor vandaag niet lekker en je kan niets veranderen aan de toestand van je kindje. Geniet straks van wat je ziet, je kindje in alweer een ver gevorderd stadium. Wij hebben destijds de echoscopist van alles gevraagd, erg leuk wat ze dan vertellen en wat ze allemaal kunnen zien. Geniet ervan en succes! Hopen op een goede echo
Dank je wel en gefeliciteerd met je kindje. En ja ik ga zeker genieten ik vind het toch echt iets moois en bijzonders dat er in je buik een kindje groeid. En ik ga zeker dingetjes vragen Liefs
@ angel. Ik had die. Van mij maandag , ik was all een paar dgn zenuwachtig, ik vondt het ook eng , elke keer dat de verloskunde. Blef op een plek begon ik al te zweten. . Maar gelukkig was alles gd . Dit was de enige echo dat ik wou dat het snel ging . Om te horen alles was gd. Succes voor straks
Nou gelukkig ging alles goed hij is helemaal goedgekeurd Eerst wou hij niet mee werken en bleef lekker op zijn. Buikje liggen haha maar na even gelopen te hebben ging hij toch omdraaien en duimen echt zo n lief gezicht. helemaal verliefd hihi