Hoi! Ik had een vraagje. Ik merk dat ik de laatste tijd aan het eind van de middag/begin avond dat ik steeds meer buikpijn krijg. Ik heb dit vooral op de dagen dat ik werk. Tenminste, dan is het pijnlijker. Ik ben bijvoorbeeld nu net klaar met werken, en mn hele buik doet pijn, zowel laag als wat hoger bij mn maag. Mn buik zet dan ook op... Weet iemand wat dit kan zijn en wat ik hiertegen kan doen? Groetjes!
Ik weet niet wat het is, maar lijkt mij wel een teken dat je het rustiger aan moet doen. Bespreek het eens met je verloskundige, en kijk eventueel naar je werkzaamheden. Misschien kun je vervangend werk doen of minder gaan werken?
Heb ik ook. Is gewoon een teken dat je rustiger aan moet doen en waarschijnlijk dus ook minder moet gaan werken. Ik werk nu 6 uur per dag (en dan nog 1u heen en 1u terug reizen) Dat is echt mijn maximum. Als ik ook maar 5 minuten langer bezig ben, krijg ik enorme buikpijn. Ik moet ook echt als ik thuis kom, eerst een uurtje plat liggen. Daarna gaat het weer. Maar als ik thuis kom en eerst bijv boodschappen ga doen, dan kan je me echt opvegen van de pijn! Kortom gewoon een teken dat je wat minder moet gaan doen en meer moet rusten!!!