vallen al die broeken nu zo klein??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnebeertje, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb nu een paar keer positiebroeken gekocht via mp, maar ik vind ze echt klein vallen!
    Ik had niks meer van mijn vorige zwp, dat had ik al verkocht.
    Ik was bij de vorige ruim 20 kilo zwaarder en had nu maat 40/42 van broeken.
    Maar de positiebroeken maat 40,L, 30 zijn nu echt precies pas zeg maar.
    ligt het aan mij of vallen de meeste positiebroeken nu zo klein?

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ligt helemaal aan het model
    ik had bij prenatal broeken gekocht, die konden al vrij snel niet meer over mijn heupen heen (terwijl ze daar zeiden dat ik mijn gewone kledingmaat moest aanhouden)
    bij C&A een spijkerbroek gekocht, die zat prima en was ook mijn normale maat
    en noppiesbroek was ook mijn normale maat en viel prima

3. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    heb nu 3 mamalicious broeken maat 30, maar die kunnen nog wel even mee denk ik.
    Heb ook 1 broek van h&m is zelfs maat 42, en die valt meer als een 38.
    Best irritant, haha

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    die van h&m vallen echt klein ja! ik heb normaal maat 38/40 en die van h&m moet ik echt 42 hebben..maar heb het idee dat ik daar ook nog maar een maand of 2 maandjes hooguit in past..
    Die van de miss etam zijn weer net hobbezakken zo groot..

5. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja idd!!
    miss etam pas ik weer wel gewoon maat 38/40

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik heb mijn les wel geleerd bij de eerste zwangerschap. Je zet pas echt uit om je benen en billen rond de 20 weken, ik heb echt nu van die enorme dijen opeens en extra billen, dus ik heb gewacht met broeken kopen. Zo lang mogelijk je oude dingen aan of leggings, dan pas broeken passen en kopen en de maten verschillen nog al inderdaad.

Charlie

7. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Bij mij precies hetzelfde:

H & M valt super klein, heb ik maat 44 nodig terwijl ik normaal maat 40 heb.
    Miss Etan is weer heel groot. Maat 38 zit hier goed.
    En de prenatal broeken zitten redelijk, maar wat strak om de heupen.

Dus ik vond de oplossing: Leggings met jurkjes of rokjes!!!

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bij mij zaten de extra kilo's aan mijn dijen er meteen aan, vanaf 10 weken ofzo..! :$ Ik dacht ook echt dat ik een monster zou worden maar is nog maar een klein beetje aangekomen daar gelukkig.

De broeken van mamalicious vond ik erg wijd in het begin, vergeleken met mijn normale jeans. Inmiddels zitten ze echt niet lekker meer bij mijn buik. Best zonde eigenlijk, heb er best wel veel gekocht, was een beetje enthousiast op het moment... en heb ze eigenlijk nauwelijks aangehad...

Denk dat ik ze maar op MP zet!

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb een heeeele fijn skinny jeans van de H&M die NIET klein valt.. heb gewoon maat 38 nu, net als voor mijn zwangerschap. Dus H&M valt niet altijd zo klein.
    De broek blijft erg mooi én H&M is natuurlijk erg betaalbaar, wat ik erg fijn vind! :)

10. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Zelf ben ik afgevallen dus mijn maat is sowieso al verandert.
    Heb normaal 42/44 en zit nu in maat 40 van mamalicious en bij miss etam pas ik in 38.... (en dat is echt heel lang geleden ;))
    Ik vind de broeken van mamalicious wel ruim aan mn benen en van sommige broeken is de boord wel vervelend, die prikt dan steeds zo in mn vel.
    Heb nu ook een broek/legging gekocht, geen idee hoe het heet maar het is dikker als een legging en dunner als een broek... Zit echt heerlijk!!!!
    Die vallen best groot!

11. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik heb ook leggings, echt ideaal, het zit gewoon het lekkerst. Van lage zwangerschapsbroeken krijg ik nu al harde buiken.

Leggings van Noppies ( type Amsterdam) zitten echt lekker!!

Charlie

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vind de meeste positiekleding juist vrij ruim vallen, ik heb broeken in maat 44 en ook een rok in 44 die nog prima passen terwijl ik ook een rok in maat 46 heb die te klein is waarvan hetzelfde model in 48 wel goed zit. Maar mn meeste broeken zijn dus 46 en zakken best wel af. Ik heb alleen geen spijkerbroeken dus daar kan k niet over oordelen ;)

13. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alle broeken in maat 40, en ze vallen allemaal anders....

1 broek (C&A) zit vrij strak om mijn heupen
    1 spijkerbroek (C&A) zit mij juist heel los om de heupen, zakt ook steeds wat af. Om de benen zit het mooi, en de eerste paar minuten ook om mijn heupen, maar zakt daarna al snel af...
    2x H&M 1 broek zit perfect, en 1 broek is ook goed, maar vind ik achteraf toch wat strak (maar dat is het model).
    1x een broek van bonprix...heerlijke stof, maar veel te wijd om mijn heupen (zakt ook echt af), alleen een kleinere maat nemen gaat ook niet, want dan is het waarsch. weer te kort...

Wat ik nu dus doe bij de broek die te wijd om de heupen is, is een buikband van de hema er over heen :p en daarover weer mijn normale kleren. Die broeken zijn toch best prijzig en met zo'n buikband erbij gaat het prima.

14. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik wacht nu ook wel met kopen, heb nu een paar broeken die goed zitten en 2 spijkerrokjes.
    maar blijft lastig!

15. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 3 spijkerbroeken van de H&M en 3 verschillende maten...

maat 40, 42 en 44... snap er dus ook niks van... Ze zijn wel super leuk.. Gewoon lekker normaal, alsof je een gewone broek aan heb

Deel Deze Pagina