vaak plassen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door fatiha, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fatiha

fatiha Actief lid

Hallo
    ik moet vaak naar de wc :sick:
    Ik krijg dan ook pijn in mijn onderbuik
    hebben jullie dat ook ?

Liefs Fatiha

2. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    heb je geen blaasontsteking?

ik had ook alleen buikpijn onderbuik en veel plassen maar het kan ook zijn, dat had ik ook tijdens zwangerschap, dat je baarmoeder groter word en doordat je blaas vol zat en nu leeg is je baarmnoeder wat groter word en dat voelt als een soort krampgevoel!

3. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Nou ik ben nu ruim 31 weken, en ook ik moet erg vaak naar de wc. Het is steeds erger geworden. Ben er afgelopen nacht wel 4x mijn bed uit geweest. En voor niet zo'n klein beetje ook. Lig je 15 min. in bed en kun je er weer uit! Gelukkig geen buikpijn, alleen een wat zwaar gevoel! Erg herkenbaar dus.

In het begin van mijn zwangerschap moest ik al vaak, maar nu het einde nadert lijkt het steeds meer te worden!

4. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ik ben niet eens zo ver als jij en het is al heel erg geworden bij mij, soms denk ik dat ik heel wat moet plassen omdat ik zo'n enorme druk heb op mn blaas terwijl het gewoon een paar druppeltjes zijn gek genoeg. In de nacht sta ik 2x op, zucht. Ik heb vaak genoeg ook pijn!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik moet ook al een aantal weken! (denk zelf een week of 6) zo'n 5 x per nacht plassen! Geen drupjes, maar echt hele grote plassen! :)
    Erg lastig en ben bang dat het aan het einde NOG MEER wordt!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik zou als ik jou was je urine even na laten kijken door de huisarts om een blaasontsteking uit te sluiten.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

als je er buikpijn bij hebt zou het heel goed blaasontsteking kunnen zijn.

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Bij een zwangerschap voelt een blaasonsteking niet als normaal (als je niet zwanger bent).

Soms voel je er ook bijna niets van, maar buikpijn is volgens mijn verloskundige een teken dat het blaasonsteking kan zijn.

Vaak kan de doktersassistente zelf testen en hoef je niet eens een afspraak te maken bij de ha.
    Gewoon even bellen.

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Heb je ook harde buiken en menstruatiekrampen?

Bij mij is nu een kweek gemaakt en ik moet deze week thuisblijven, ik heb nu heel erg blaasontsteking. Ik zou er dus niet te lang mee door blijven lopen, want het kan best gevaarlijk zijn tijdens de zwangerschap.

10. fatiha

fatiha Actief lid

Hallo
    Als ik moet niezen komen er drupeltjes plas soms ook veel :oops:
    Is dat normaal :(:
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik het niet zo vaak
    Als ik moest bukken lukte het bijna niet want dan krijg ik vereselijke pijn in mijn onderbuik

groetjes fatiha

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat met het niezen heeft meer met je bekkenbodemspieren te maken denk ik, daar kan je oefeningen voor vinden op internet.

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Heb ik ook al s'nachts minstens 5 keer en ben nog niet eens zo ver als jou.

gr vruchtje

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Even een potje volplassen en meenemen naar de huisarts, die weten dan binnen 5 minuten of je blaasontsteking hebt, (de assistente test dat gewoon). Niet mee doorlope, je kunt beter voor niks gegaan zijn dan dat het toch blaasontsteking is, want als je daarmee doorloopt kun je normaal al vervelende complicaties krijgen, maar tijdens je zwangerschap kan het ook gevaarlijk zijn voor je kindje...
    Als het dat niet is, dan overleg even met de VK. En, dat je het niet altijd binnen kunt houden, heeft alles te maken met je bekkenbodemspieren, dus zoek ff wat oefeningen op. Zwemmen doet trouwens ook erg goed voor je bekkenbodemspieren...

14. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik ben vandaag ook precies 31 weken. Heb het ook heel erg nu, lijkt ook wel steeds erger te worden.
    Heb ik net geplast, doe ik mijn onderbroek omhoog, moet ik weer :confused: en niet een paar druppels. Waar het allmaal vandaan komt?

Heb er verder geen buikpijn bij.

15. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Hallo, ik kan pas volgende week testen.... maar moet vaak naar de wc en snachts moet ik er ook zeker 2x uit om te plassen. Kan dat nu al zo vroeg?!?!

16. sinada

sinada Niet meer actief

Als ik ga plassen is er eerst niks aan de hand en pas als ik klaar ben met plassen heb ik even buikpijn en dat duurt een seconden of tien en dan is het ook weg.

Hoort dit erbij of kan het een blaasontsteking zijn. Nog nooit gehad namelijk

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Sinada dat heb ik ook vanaf het begin al gehad, en gelukkig geen blaasontsteking ;)

18. sinada

sinada Niet meer actief

dank je wel schat das een opluchting

Deel Deze Pagina