Ik zou graag starten met zwangerschapszwemmen. Waar kan ik in deze periode van het jaar nog een (betaalbaar) zwangerschapsbadpak vinden?
ik zag op de H&M site een mooie zwarte (niet zo saai zeg maar) genoeg internetsites die ze verkopen...
Volgens mij is het allemaal redelijk duur nu. Ik heb hem bij Wehkamp besteld, maar daar kost hij wel 50 euro. Een hoop geld vind ik. Hij zit wel super lekker.
Die had ik ook. Alleen worden mn tepels en borsten steeds groter, dus die vielen er uit in het zwembad. Dit badpak is niet echt prachtig om te zien, maar alles zit wel heel lekker.
Ik zwem mijn hele leven al en alle zwangere zwemsters en waterpolospeelsters die blijven trainen tijdens hun zwangerschap kopen een gewoon sportbadpak, maar dan twee maten groter dan normaal.
Wat voor maat heb je? Ik heb een roze en een blauwe liggen en je mag er best eentje van me overnemen als je dat wilt. Bij voorkeur verkoop ik de roze, omdat die blauwe mij zelf beter staat. Laat maar weten.
ik heb deze: http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1 ... w%3Ddetail en zit heel lekker. en is nu in de aanbieding.
Let op: vanaf maat 46 geldt bij dit badpak: "levertijd onbekend". Heb er twee maanden op gewacht en uiteindelijk maar een andere ergens anders besteld en geannuleerd!
otto en wehkamp hebben er 1 of 2. Ik heb er ook één besteld. Gewoon een zwarte en ook grote maat (46). Zit prima en kan nog lekker meerekken op de buik. Jille
Ik heb er ook een van de H&M, zwart met witte biesjes, je knoopt hem in je nek. Gewoon via internet gekocht. Heb hem welgeteld één keer aangehad (de oude paste niet meer ), maar was gelukkig in de opruiming. Misschien komt er binnenkort weer een kortingscode oid voor de H&M? Anders hebben ze ze bij de Prenatal ook, heb ik me laten vertellen.
ik heb bij otto een tankini in a lijn besteld, dus wijd uitlopend en dan 2 maten groter dan normaal. daar moet ik de zomer wel mee doorkomen!
ik heb via marktplaats twee tankini's besteld (positie): - een leuke van H&M in bruin met roze stippen - een mooie bruine van Noppies ben er erg blij mee, want mijn eigen bikini's knalde mijn voorgevel een beetje uit.