19 weken zwanger en helder rood bloed verlies...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door corina83, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Vandaag elke keer als ik naar de wc ga heb ik wel een veeg bloed.
    Ik weet alleen niet waar het vandaan komt, ik veeg van voor naar achter.
    Als ik een vinger in mn vagina steek en eruit haal is het schoon.
    Papiertje bij mn kont, ook schoon...

ik word langzaam beetje gek en gestresst door die vegen bloed elke keer.
    Echt helder rood :(

Misschien een aambei die een beetje is geknapt en soms wat bloed af geeft? ik heb geen idee... heb alleen geen last van aambeien nu dat ik weet.. wel last van buikpijn en misselijkheid
    help...

Ik probeerde mn verloskundige al te bellen maar krijg haar niet te pakken :(

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi corina,

toch maar even proberen bij je verloskundige dan kunnen ze even naar je kijken. Ik weet zo een twee drie ook niet waar het vandaan komt als je zegt dat het bij het opzoek gaan naar het bloed je geen resultaat hebt.

Imke

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Gisteren zijn de bloedingen weer gestopt, heb de kleine ook flink voelen trappen weer en hartje klonk goed.
    Elke keer als ik de verloskundige belde *loop bij 2 praktijken omdat 1 geen echo aparatuur heeft* waren ze afwezig.
    Ik heb er nu geen last meer van dus ik denk dat er een adertje was geknapt en elke keer als ik naar de wc er een heel klein beetje uit kwam.
    7 juni heb ik mijn 20 weken echo. Hoop dat ik in de tussentijd geen bloedingen meer heb.

Deel Deze Pagina