bronchitis

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MS84, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MS84

MS84 Lid

10 nov 2008
    14
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    hallo meiden,

ik ben vandaag naar de huisarts gegaan omdat ik al ruim 2 á 3 weken aan het hoesten ben en het maar niet vanzelf over ging. nu blijkt dat ik bronchitis heb en heb antibiotica voor een week meegekregen.

nu zei de assistent van de verloskundige dat ik met het hoesten toch steeds een "schokje" meegeef aan de kleine dus ik voel me daar wel een beetje schuldig over :( of ik haar in moeilijkheden heb gebracht door dat hoesten of dat ik te lang heb gewacht met aan de bel trekken?

weten jullie nog iets waar ik op moet letten of rekening mee moet houden in verband met dat hoesten? ik voel de kleine wel gewoon trappen en ik heb donderdag de 20 weken echo.

alvast bedankt voor jullie reacties!

2. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hier precies het zelfde. Naar huis arts en een acute bronchitis en ook flink aan het hoesten. Ach ja het is niet anders en je kunt er ook weinig aan doen aan het hoesten. Tis niet zo dat je het expres doet of zo en lijkt me dat de kleine daar wel tegen kan.

gr

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Niet schuldig over voelen hoor. Zal echt wel meevallen. Hier elke zwangerschap vreselijk geïrriteerde slijmvliezen dus nies de hele dag alles bij elkaar. Geloof niet dat mijn dochter daar een trauma aan over gehouden heeft hoor....

4. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Ik had het 2 weken geleden ook. Ook bronchitis. Kreeg ook wel last van mijn buik van het vele hoesten. Je kunt er op zo'n moment ook eigenlijk niets aan doen, kreeg gelukkig pufjes mee, en toen was het snel minder.

Deel Deze Pagina