Hallo ik zit nu achter de cpomputer me verhaal te typen terwijl ik kapot ga van de pijn links boven me scheenbeen tot onder bijme knie links? Ik ben gister met spoed na ziekenhui gegaan i.vm de pijn en bloeding die ik had het is niet een hevige bloed maar heel klein beetje het begon eerst zo karamel kleurig en werd maar donkerder! na veel steken onderin me buik ging ik na de verloskamer echo laten maken maar omdat ik pas aan het begin van me 4 de week ben konden ze nog nauwelijks wat zien! toen hebben ze bloed geprikt en de uitslag was nog positie ik had hcg van 700hcg. dat wijst waarschijnelijk op een vroege zwangerschap.. Nu is mijn vraag van waar kan die vreselijke pijn nu ontstaan!!! ik heb echt van dat soort steken spierpijn die van links boven naar me been tot me knie komt! Ik heb er zelfs van zitten huilen!.. Ik kan wel gelukkig bewegen en lopen! maar het komt en gaat? En wat zou die bloeding te betekenen hebben? Het was caramel dan bruin dan was het zwart met beetje bloed. Vanochtend kwam er redelijk wat bloed en dan stopt het weer en is het bruin! Ik kan alle reactie en hulp Accepeteren Het zal erg fijn zijn als er vrouwen zijn die zoiets gehoord of meegemaakt hebben. Ik dacht ik zet me maar een topic aan en hoop voor reacties! bedankt allemaal!
Hallo Suzuki2003. Wat vervelend die pijn. Het kan door het groeien van de baarmoeder komen of een zenuw/spier die bekneld zit. Maar het kan ook door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap komen. Hou je deze pijnen en het bloedverlies trek dan wel aan de bel bij je verloskundige. Dat bruin/zwart bloed is oud bloed. Succes. Groetjes Ineke.