Nog maar bij 'zwanger worden'. Beetje lastig een pakkende titel te bedenken overigens. Ik heb een lf van 12 dagen, zou dus morgen ongesteld moeten worden. Heb vanaf 10 dpo duidelijk positieve testen, vanmorgen weer getest en het is goed opgelopen. Ik durf echter voor nod nog niet uit te spreken dat ik zwanger ben. Kan immers 'gewoon' ongesteld worden. Maar wat houd ik aan met een kortere lf dan gemiddeld? Gewoon mijn nod of uitgaan van 14 dagen? Het staat er zo misschien een beetje knullig en ik denk ergens ook, wat miep je nu? Maar ben zo onzeker en heb ergens de gedachtekronkel, voor nod is niet zwanger. Weet dat het altijd mis kan gaan, maar heb ergens zoiets: als ik eerst maar mijn menstruatie voorbij ben.
Ik zou gewoon uitgaan van je normale fase. Dus gewoon jou 12 dagen... Ik heb meestal ook een lf van 11 dagen.... En ja als je duidelijke testen hebr die positief zijn dan ben je toch zwanger, want er is iets gaande denk ik dan altiid.
Na een positieve test...of het nou licht of donker is... ben je gewoon zwanger! Voor je NOD is het idd zo dat het nog makkelijker "mis" kan gaan. Ik zou van je normale LF van 12 dagen uitgaan...