Bekleding Bugaboo Cameleon 2

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dolce82, 16 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Wij staan op het punt om een mooie tweedehands Bugaboo Cameleon 2 te kopen. De wagen is nog heel netjes maar ik wil wel graag de bekleding wassen en lees op meerdere plaatsen dat dit kan. Iemand hier ervaringen mee? Of een soort instructies? Niet dat ik de boel om zeep help of alles niet meer terug in elkaar krijg :rolleyes:.

Bijkomend nog een vraag: aanvullende bekleding van een Cameleon 3, past die ook op de Cameleon 2?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb een donkey, en het is echt heel simpel, alles wijst voor zich en je kan echt niks verkeerd doen met in/uit elkaar halen.

En gewoon op 20 graden heb ik het gewassen

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier ook al regelmatig gewassen, is heel makkelijk!

Volgens mij past de bekleding van 3 niet op de 2, omdat de 3 uittrekbare zonnekappen heeft

4. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik heb de bekleding vorige week gewassen op het fijne was programma op 30 graden en de centrifuge op 800 alles kwam er weer perfect uit.

De kap van de cameleon 3 past wel op de 2 maar het dekje van de reiswieg volgens mij niet.

5. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Bijkomende vraag nog:
    We zijn vandaag de Cameleon gaan halen en ik was wat aan het oefenen met het in- en uitklappen zojuist.
    Ik vroeg me af: is het normaal dat het onderstel alleen niet "vastklikt" als er niets op staat? Dat het dus maw als je het optilt de neiging heeft om onmiddellijk toe te klappen? (Weet niet of ik me duidelijk uitdruk :confused:)

6. Amira6

Amira6 Lid

19 jul 2017
    18
    4
    3
    Vrouw
    Ja dat is normaal pas als je de wieg of zitting erop klikt zit hij vast.

7. katee

katee Actief lid

25 aug 2014
    102
    4
    18
    Noord Holland
    Bij mij past de uittrekbare kap gewoon op de cameleon 2. Gewoon even proberen, en anders kan je passende kapklemmen kopen bij Bugaboo geloof ik. Maar ik zou het eerst gewoon zo even doen, moet goedkomen!

Deel Deze Pagina