ik vond de active fit wat dunner en idd wat breder. heb ze niet vaak gebruikt. zat voor mijn gevoel niet veel verschil in alleen zijn de active fit duurder dacht ik.
Ik vind de baydry erg lomp na een plasje en de active fit is echt super voor als ze actief gaan worden....
ik kocht ze alleen (in de aanbieding) omdat mijn dochter een periode gek was van sesamstraat en geen schone luier wilde. en op active fit staat oa elmo. dat hielp met afleiden tijdens het verschonen.
Merkte bij de actifit dat de pasvorm beter was , en deze dus de plas wel beter hielden. baby dry was ie veel sneller nat als nu met de actifit. meneer heeft er soms een handje van om veel in een keer te plassen haha
Je hebt hier volgende week de simply dry in de aanbieding, heb ze nog nooit gehad maar zijn die ook goed? Of gewoon voor overdag voldoende?
Die heb ik nu voor overdag, maar vind ze niet fijn. Ze stinken en voelen snel vol. Dan heb ik liever etos voor overdag (ook in de aanbieding).
Ik vind de babydry snel zompig en vies ruiken. Heb altijd de active fit, die zijn dunner en zitten super!