Vandaag mijn Baby-Walz kinderwagen binnengekregen. Nou, dat ding gaat linea recta terug, want dan had ik hem net zogoed bij het kringloop kunnen kopen! Het ding was groot, log, aftands en kwam niet echt overeen met die op de foto. Ja, qua model/kleuren, maar dan veeel valer. hij zag er ronduit goedkoop uit (ok was hij ook ) Ik raad iedereen af een kinderwagen bij babywalz te kopen, want het ZUIGT Nu kan ik via een oude kennis die zelf een dochtertje heeft een Quinny kopen incl. max-cosi, reiswieg en buggy. Voor 75 euro. Dat doe ik dan veeeel liever!
haha ik heb bij daan ook een kinderwagen bij babywalz gekocht die rode met de grote 3 voorop. Ik vond het een hele mooie wagen MAAAAR na 6 weken lag daan met bak en al op de straat alles was afgebroken. Was heel normaal volgens hun. Ik heb wel me geld terug gekregen
en weet je wat het mooie was omdat ik het geld terug gestort had gekregen . kreeg ik incassoburo op me dak want ik zou niet betaald hebben haha lang leven de rechtsbijstand verzekering. voor mij nooit geen baby walz meer
Ongelofelijk! Ik heb gekeken via google wat voor wagen het is, ik vind afschuwelijk! Gelukkig heb je geld terug gekregen anders is het zo lullig!
In duitsland zie je deze wagens alleen maar, tis echt een duits bedrijf. Zo zie je maar dat er echt nog een groot verschil in zit. Zo kun je daar ook nog gewoon dekbedjes en bedbeschermers enz kopen zonder dat je een waarschuwing krijgt dat t niet goed is
De bedbeschermers zijn alleen in nederland afgekeurd maar in de rest van europa niet....... en omdat het een duitsbedrijf is kunnen en mogen ze de spullen dus gewoon in nederland verkopen....
tja... als ik heel eerlijk ben vind ik de meeste producten van BabyWalz spuuglelijk... Heel veel spullen met van die achterlijke beren enzo erop
je gaat een kinderwagen toch uitproberen in de winkel, zeg maar proefrijden? kan dat dan wel bij babywalz? wij hebben onze wagen bij Babypark, prima winkel!
ik moet gewoon lachen, oh oh dames wat zijn we kieskeurig! heeeel herkenbaar inderdaad, ik vind ook alle spullen van Babywalz echt heel lelijk. moet je in de verenigde staten komen, daar hebben ze pas lelijke kinderwagens!Van die Graco's, met van die plateautjes, waarop je een heel Big Mac menu kwijt kunt. nen niet voor de mama....nee...voor het kind. En dat zie je dan ook, een moddervette dreumes ,in zijn wagen, met een complete maaltijd voor zijn neus, incl grote beker cola, die precies in het gat past
hoi hoi Ik was vorig weekend in Dusseldorf, naar de kerstmarkt. En ben toen ook eventjes tussen door de winkel van Baby Walz ingeschoten....mijn hemel! Die dooppakjes, communiepakjes etc, etc, wat vreselijk! Echt typisch Duits Maar ook hebben ze wel mooie dingen daar hoor, maar lang niet alles!
moet zeggen dat ik hem op het plaatje al afschuwelijk vind mag staan in het echt . ik vind van baby walz dat ze zowiezo afschuwelijke dingen verkopen en heb daar dan ook nooit geshopt of besteld ondankst de verschillende kortings mailtjes die ik toegestuurt kreeg. en heb ok ff gegoogeld voor die andere kinderwagen en zo die is echt spuug lelijk hihi. moet zeggen ik heb de quinny buzz een helle mooie wagen vind ik zelf maar hij piept en kraakt aan alle kanten, dus ik weet niet of ik de volgende keer zo kritisch ben op uiterlijk als ik weer een wagen nodig ga hebben maar voor deze 2 ga ik zeker niet kiezen .
Ja, mijn smaak is het ook niet. Die Babywalzspullen zijn echt allemaal van die eind jaren 80/begin jaren 90 dingen. Totaal uit de mode vaak. Net als de Nutella reclames enzo of Kinderchocolade, lach me altijd suf.