Baby-Walz heeft WALGELIJKE kinderwagens!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ThunderAngel, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Vandaag mijn Baby-Walz kinderwagen binnengekregen. Nou, dat ding gaat linea recta terug, want dan had ik hem net zogoed bij het kringloop kunnen kopen! :confused:

Het ding was groot, log, aftands en kwam niet echt overeen met die op de foto. Ja, qua model/kleuren, maar dan veeel valer. hij zag er ronduit goedkoop uit (ok was hij ook ;))

Ik raad iedereen af een kinderwagen bij babywalz te kopen, want het ZUIGT ;)

Nu kan ik via een oude kennis die zelf een dochtertje heeft een Quinny kopen incl. max-cosi, reiswieg en buggy. Voor 75 euro. Dat doe ik dan veeeel liever!

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    haha ik heb bij daan ook een kinderwagen bij babywalz gekocht die rode met de grote 3 voorop. Ik vond het een hele mooie wagen MAAAAR na 6 weken lag daan met bak en al op de straat alles was afgebroken. Was heel normaal volgens hun.

Ik heb wel me geld terug gekregen

3. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    lekker asociaal zeg! met recht heb je je geld terug gekregen!

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    en weet je wat het mooie was omdat ik het geld terug gestort had gekregen . kreeg ik incassoburo op me dak want ik zou niet betaald hebben haha lang leven de rechtsbijstand verzekering. voor mij nooit geen baby walz meer

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    :confused: :confused:

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ongelofelijk! Ik heb gekeken via google wat voor wagen het is, ik vind afschuwelijk!

Gelukkig heb je geld terug gekregen anders is het zo lullig!

7. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

In duitsland zie je deze wagens alleen maar, tis echt een duits bedrijf. Zo zie je maar dat er echt nog een groot verschil in zit.
    Zo kun je daar ook nog gewoon dekbedjes en bedbeschermers enz kopen zonder dat je een waarschuwing krijgt dat t niet goed is

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    De bedbeschermers zijn alleen in nederland afgekeurd maar in de rest van europa niet....... :rolleyes:
    en omdat het een duitsbedrijf is kunnen en mogen ze de spullen dus gewoon in nederland verkopen....

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    tja... als ik heel eerlijk ben vind ik de meeste producten van BabyWalz spuuglelijk...

Heel veel spullen met van die achterlijke beren enzo erop :(

10. marjan77

marjan77 Bekend lid

je gaat een kinderwagen toch uitproberen in de winkel, zeg maar proefrijden?
    kan dat dan wel bij babywalz?
    wij hebben onze wagen bij Babypark, prima winkel!

11. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    thunderangel, welke wagen had je dan?

beetje nieuwsgierig ;))

12. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    En op het plaatje ziet hij er heel mooi uit vond ik, maar in het echt, afschuwelijk!

13. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ooh heb wel vaker klachten over dat bedrijf gehoord, en dan indd met name over de kinderwagens :S

14. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    ik moet gewoon lachen, oh oh dames wat zijn we kieskeurig!
    heeeel herkenbaar :) :)
    inderdaad, ik vind ook alle spullen van Babywalz echt heel lelijk.

moet je in de verenigde staten komen, daar hebben ze pas lelijke kinderwagens!Van die Graco's, met van die plateautjes, waarop je een heel Big Mac menu kwijt kunt. nen niet voor de mama....nee...voor het kind. :confused: En dat zie je dan ook, een moddervette dreumes ,in zijn wagen, met een complete maaltijd voor zijn neus, incl grote beker cola, die precies in het gat past :confused: :confused:

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :) xie het al helemaal voor me :D

16. Niet meer actief

even gegoogled, maar die graco's die zijn echt heel lelijk zeg!

17. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    hoi hoi

Ik was vorig weekend in Dusseldorf, naar de kerstmarkt.
    En ben toen ook eventjes tussen door de winkel van Baby Walz ingeschoten....mijn hemel!

Die dooppakjes, communiepakjes etc, etc, wat vreselijk! Echt typisch Duits :confused:

Maar ook hebben ze wel mooie dingen daar hoor, maar lang niet alles!

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    moet zeggen dat ik hem op het plaatje al afschuwelijk vind mag staan in het echt :). ik vind van baby walz dat ze zowiezo afschuwelijke dingen verkopen en heb daar dan ook nooit geshopt of besteld ondankst de verschillende kortings mailtjes die ik toegestuurt kreeg.

en heb ok ff gegoogeld voor die andere kinderwagen en zo die is echt spuug lelijk hihi.

moet zeggen ik heb de quinny buzz een helle mooie wagen vind ik zelf maar hij piept en kraakt aan alle kanten, dus ik weet niet of ik de volgende keer zo kritisch ben op uiterlijk als ik weer een wagen nodig ga hebben maar voor deze 2 ga ik zeker niet kiezen :).

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, mijn smaak is het ook niet. Die Babywalzspullen zijn echt allemaal van die eind jaren 80/begin jaren 90 dingen. Totaal uit de mode vaak. Net als de Nutella reclames enzo of Kinderchocolade, lach me altijd suf.

Deel Deze Pagina