ANTILOP Wandcommode Ikea is dat wat?

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door mmaammaa, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmaammaa

mmaammaa Lid

1 jul 2011
    21
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wij zitten erover te denken om de wandcommode te halen voor de baby. De eerste 6 maanden komt de kleine zeker op onze kamer. En in die tijd gaan we de zolder verbouwen zodat de oudste daar haar kamer krijgt. Dus er komt nu geen "nieuwe" babykamer. Bij de eerste 2 hadden we de kamertjes af en stond alleen het wiegje bij ons op de kamer (ook 6 maanden) maar hadden we de commode op hun eigen kamer staan. Nou hebben we dus geen commode meer en is onze kamer niet enorm dus wil er niet ook nog een commode opzetten dus zaten we te denken aan de wandcommode. Wie heeft deze van de Ikea en hoe bevalt hij?
    Lang verhaal maar alvast bedankt voor jullie antwoorden.

2. Pikapaas

Pikapaas Actief lid

18 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben 'm een keer tegengekomen in een restaurant en was verbaasd over de stevigheid. Ik had in eerste instantie echt niet in de gaten dat het aankleedkussen niet op een kast lag, maar aan de wand hing. Door die ervaring heb ik er nu ook een gekocht (voor 17,50 op mp) voor beneden, dan hoef ik niet voor elke luier naar boven en heb ik toch ook niet alle benodigdheden rondslingeren in de woonkamer. We zijn er alleen nog niet aan toe gekomen om 'm op te hangen, maar hij voelt behoorlijk zwaar en degelijk aan.

3. qwertyui

qwertyui Lid

10 feb 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet je snel zijn want geloof dat hij uit het assortiment gaat!

Deel Deze Pagina