Hoi, ik mag van een vriendin twee Lodger Dotty-doeken lenen. Ze zien er wel lekker uit, maar waar gebruikt jullie ze voor? In of buitenshuis?
Superdingen! Ik gebruikte het binnen in huis voor op schoot zeg maar, ook bij visite etc. Maar ook in de wandelwagen ideaal. Ik heb het heel vaal gebruikt. Later als speelkleedje op de grond of in de box. @Fleur, op de site van Lodger kun je vinden hoe het eruit ziet
ik heb er ook een vraagje over. ik ben 23 mei uitgerekend. maar is het dan niet te warm want het is fleece toch?
Katoen, maar voor een baby prima hoor! Natuurlijk zal je het minder gebruiken bij een zomerbaby als bij een winterbaby, maar een baby kan zichzelf nog niet goed op temperatuur houden en voor s'avonds sowieso...heerlijk erin bij je op schoot. Ik ben er erg blij mee in iedergeval.....ik heb al 3 grotere kinderen en dat is het enige nieuwe product waar ik heel blij mee geweest ben....
Hier ook Het echt een super uitvinding ! Heb het echt voor alles gebruikt Het is een stof je dat ademt dus beter dan alleen een fleece deken (uiteraard met een lakenje). Ik heb hem meegenomen naar het ziekenhuis en mijn zoontje in het dekentje mee naar huis genomen. Was super want idereen zag dat het een jongentje was 'Blauw' hihi. Uiteraard goed ingepakt. Het is echt heerlijk voor ze, zelf heb ik mijn zoontje ook vaak alleen een romper aan gedaan en in de dotty gepakt. Als ze zo klein zijn is het heerlijk. liefs
Ik ben helemaal blij met Lodger. Ik had eerst de Dotty, daar lag Noor heel vaak in, lekker in Maxi Cosy, dan had ze geen jasje nodig, en kon je ze met doek en al uit de cosy tillen en al slapende in bedje leggen. Later groeide ze eruit, en kocht ik de grotere versie, de Wrapper. Daar slaapt ze nu nog in, ze slaapt bij ons in bed. Beide gebruik ik nog dagelijks. de Dotty ligt bij de box, als ze in slaap valt dan leg ik die over haar heen. Noor voelt zich gewoon prettig bij deze dekentjes, ze knuffelt ermee. En dan heb ik nog de Lodger, die gebruik ik in de wandelwagen, deze winter heerlijk gebruikt, daar ligt ze warm in. Kortom, wat mij betreft prima uitvinding.