klacht mammae voedingsbeha / dit mag toch niet!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door smartie1980, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

    smartie1980 Niet meer actief

    Hier de link met mijn klacht.
    klacht mammae voedingsbh


    Nu is het zo afgehandeld:

    Hier even pisnijdig. Destijds bij mammae de klacht aangegeven. 3 bh's, en alle 3 springen de haakjes steeds open.
    (inmiddels geef ik geen bv meer).
    Ze vinden dat ik alleen de eerste 2 weken die klacht mocht aangeven, terwijl het juist erger werd met dragen.
    De bh's waren duur: 80 euro. Ok, toegegeven, een via mp gekocht voor 50,- euro wel nieuw met kaartjes eraan.
    Eerst wilden ze er niks aan doen. Toen was het voorstel: 2 nieuwe toesturen (voor die uit de winkel) en mijn 3 repareren, en die zou ik ook terugkrijgen. Dat vond ik netjes opgelost. Ik moest dan wel 13 euro verzendkosten betalen (vanuit belgie).
    Ik vroeg nog wel of ik niet geld terug kon krijgen. Toen was het antwoord nee en wilde ze het afsluiten! Ik zei al 'nee, want mijn 3 bh;s liggen nog bij jullie' dus voorstel is akkoord.
    Nu kreeg ik vandaag 2 nieuwe bh's, maar niet de 3 gerepareerde.
    Ik gebeld. Bleek haar collega het verkeerd te hebben begrepen en heeft ze weggegooid. Nu willen ze er niks meer aan doen. Ze hebben nl 2 nieuwe gestuurd en vinden dat meer service dan terecht was! Ik stuur er 3 op en krijg er 2 terug!!! Dat kan toch niet! Het zijn MIJN eigendommen en zij gooien ze weg
     
  2. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    #2 Sila24, 6 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2011
    nieuwe is toch beter ? kun jij weer verkopen op marktplaats?
     
  3. selle

    selle Actief lid

    10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Dit bedrijf zou zo genomineerd kunnen worden voor de koude douche bij kassa ofzo! Zeer slechte reclame voor je bedrijf, dat wil je toch niet?:(

    Hopelijk is jou beschreven klacht hier een tip zodat andere mommy's to be deze dure BH's niet kopen!

    Ik zou niet weten wat je er verder mee kunt, consumentenbond of kassa mailen..wie weet!
     
  4. tugbiss

    tugbiss Lid

    3 jul 2011
    44
    0
    0
    gewoon achteraan blijven gaan en dus blijven " zeuren" om je 3de bh waar je recht op hebt!!
     
  5. smartie1980

    smartie1980 Niet meer actief

    Sila, nieuw is inderdaad beter. Maar de mijne waren ook nieuw en onbruikbaar omdat ik steeds met 'losse' borsten liep.

    punt is: ik stuur er 3 op en krijg er 2 terug!
     
  6. PamPapilio

    PamPapilio Fanatiek lid

    16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    idd hun fout, een medewerker van hun heeft een bh van jou weggegooid en die zal zij moeten vergoeden.

    Ook zou ik de rechtsbijstand inschakelen gezien t feit dat jij altijd recht hebt op een goed werkend product voor een bepaalde tijd of een vervanging met een soortgelijk product.

    Klinkt trouwens als een bedrijf dat veeeeel klachten krijgt aan de afhandeling te horen ;)
     
  7. Steppa

    Steppa Lid

    10 jan 2011
    32
    0
    0
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Arnhem
    Hoe heb je dit afgehandeld? Via mail? Post? Telefoon? Heb je ergens een bevestiging dat de 3e gerepareerd zou worden? Want dan heb je daar recht op en zou ik dat toch wel even laten weten.. Niet dat je er anders geen recht op hebt, maar dan heb je geen poot om op te staan namelijk. Is het hun woord tegen het jouwe..

    Wat PP al zegt, rechtsbijstand!
     
  8. smartie1980

    smartie1980 Niet meer actief

    Rechtsbijstand heeft een eigen risico van 250 euro per gebeurtenis, dit zit daar onder, dus helaas pindakaas.
    Ik heb het per email, dus zwart op wit.
    Desnoods ga ik naar de politie en doe ik aangifte van diefstal.
     
  9. AnnaB

    AnnaB Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Is het een nederlands bedrijf of niet? Ik zou een schriftelijke brief sturen en aangetekend. Hierin duidelijk aangeven wat je klacht is en waar je tegen aan loopt. Aangeven dat je ze 15 werkdagen de tijd geeft om het probleem op te lossen en dat je anders andere stappen gaat ondernemen en dat je de publiciteit gaat opzoeken.

    Je kan bv naar de ombudsman gaan of kassa o.i.d.
     
  10. smartie1980

    smartie1980 Niet meer actief

    Anna, het is een belgisch bedrijf.

    Heb mail gekregen dat ze de bh's nu in een keer alsnog gevonden hebben. Dus worden opgestuurd.
    Die ene willen ze dus niet vervangen
     
  11. lenka

    lenka Bekend lid

    13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    in ieder geval toch maar geen mammae voedingsbh voor mij, al zagen ze er nog zo mooi en praktisch uit.
     
  12. Kiwi08

    Kiwi08 Fanatiek lid

    30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    vind het erg slordig
     
  13. jewe

    jewe VIP lid

    16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Slechte reclame. Het is zoveel goedkoper om je 3 nieuwe bh's te sturen als al deze slechte reclame voor hun bedrijf.

    Geen idee wat je er verder nog mee kan? Misschien dat je je vraag op de site van tros radar kunt stellen.
     
  14. belgischemama

    belgischemama Fanatiek lid

    21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    en ik wou er daarvan kopen, nu twijfel ik enorm want ze lijken me heel praktisch
     

Deel Deze Pagina