Hier de link met mijn klacht. klacht mammae voedingsbh Nu is het zo afgehandeld: Hier even pisnijdig. Destijds bij mammae de klacht aangegeven. 3 bh's, en alle 3 springen de haakjes steeds open. (inmiddels geef ik geen bv meer). Ze vinden dat ik alleen de eerste 2 weken die klacht mocht aangeven, terwijl het juist erger werd met dragen. De bh's waren duur: 80 euro. Ok, toegegeven, een via mp gekocht voor 50,- euro wel nieuw met kaartjes eraan. Eerst wilden ze er niks aan doen. Toen was het voorstel: 2 nieuwe toesturen (voor die uit de winkel) en mijn 3 repareren, en die zou ik ook terugkrijgen. Dat vond ik netjes opgelost. Ik moest dan wel 13 euro verzendkosten betalen (vanuit belgie). Ik vroeg nog wel of ik niet geld terug kon krijgen. Toen was het antwoord nee en wilde ze het afsluiten! Ik zei al 'nee, want mijn 3 bh;s liggen nog bij jullie' dus voorstel is akkoord. Nu kreeg ik vandaag 2 nieuwe bh's, maar niet de 3 gerepareerde. Ik gebeld. Bleek haar collega het verkeerd te hebben begrepen en heeft ze weggegooid. Nu willen ze er niks meer aan doen. Ze hebben nl 2 nieuwe gestuurd en vinden dat meer service dan terecht was! Ik stuur er 3 op en krijg er 2 terug!!! Dat kan toch niet! Het zijn MIJN eigendommen en zij gooien ze weg
Dit bedrijf zou zo genomineerd kunnen worden voor de koude douche bij kassa ofzo! Zeer slechte reclame voor je bedrijf, dat wil je toch niet? Hopelijk is jou beschreven klacht hier een tip zodat andere mommy's to be deze dure BH's niet kopen! Ik zou niet weten wat je er verder mee kunt, consumentenbond of kassa mailen..wie weet!
Sila, nieuw is inderdaad beter. Maar de mijne waren ook nieuw en onbruikbaar omdat ik steeds met 'losse' borsten liep. punt is: ik stuur er 3 op en krijg er 2 terug!
idd hun fout, een medewerker van hun heeft een bh van jou weggegooid en die zal zij moeten vergoeden. Ook zou ik de rechtsbijstand inschakelen gezien t feit dat jij altijd recht hebt op een goed werkend product voor een bepaalde tijd of een vervanging met een soortgelijk product. Klinkt trouwens als een bedrijf dat veeeeel klachten krijgt aan de afhandeling te horen
Hoe heb je dit afgehandeld? Via mail? Post? Telefoon? Heb je ergens een bevestiging dat de 3e gerepareerd zou worden? Want dan heb je daar recht op en zou ik dat toch wel even laten weten.. Niet dat je er anders geen recht op hebt, maar dan heb je geen poot om op te staan namelijk. Is het hun woord tegen het jouwe.. Wat PP al zegt, rechtsbijstand!
Rechtsbijstand heeft een eigen risico van 250 euro per gebeurtenis, dit zit daar onder, dus helaas pindakaas. Ik heb het per email, dus zwart op wit. Desnoods ga ik naar de politie en doe ik aangifte van diefstal.
Is het een nederlands bedrijf of niet? Ik zou een schriftelijke brief sturen en aangetekend. Hierin duidelijk aangeven wat je klacht is en waar je tegen aan loopt. Aangeven dat je ze 15 werkdagen de tijd geeft om het probleem op te lossen en dat je anders andere stappen gaat ondernemen en dat je de publiciteit gaat opzoeken. Je kan bv naar de ombudsman gaan of kassa o.i.d.
Anna, het is een belgisch bedrijf. Heb mail gekregen dat ze de bh's nu in een keer alsnog gevonden hebben. Dus worden opgestuurd. Die ene willen ze dus niet vervangen
in ieder geval toch maar geen mammae voedingsbh voor mij, al zagen ze er nog zo mooi en praktisch uit.
Slechte reclame. Het is zoveel goedkoper om je 3 nieuwe bh's te sturen als al deze slechte reclame voor hun bedrijf. Geen idee wat je er verder nog mee kan? Misschien dat je je vraag op de site van tros radar kunt stellen.