Zoontje van de commode gevallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Balou, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik voel me nu behoorlijk slecht en kan wel huilen!
    Mijn zoontje van 14 maanden is net van de commode gevallen, tussen de muur en de commode in. Hij was 2 sec stil en huilde daarna direct. Hij is alltijd zo druk bij het aankleden, gaat staan dan weer zitten, weer staan enz. Ik kon hem echt niet meer houden, ik heb hem nog wel bij zijn beentje kunnen vasthouden. Hij ligt nu lekker te slapen, hij slaapt altijd s'morgens nog weer van 8.30u tot 10.00u. Ik kijk steeds bij hem. Hij heeft na die tijd wel weer gelopen en gelachen maar ben zo bang dat hij straks niet meer ademt :).
    Denk steeds: stel dat hij een nek of rugwerveltje gebroken heeft. Ben zo geschrokken en tril nog steeds.

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Oh meis toch *dikke knuffel*
    Ik heb ook zo'n drukte makertje en die viel ook van de commode af.
    Klemde hem met mn benen vast tussen de commode.
    Het kan elke mama overkomen hoor en jij had zn beentjes nog vast dus viel hij niet super hard.
    Gewoon even in de gaten houden en kijken hoe hij die dag is.
    Is alleen maar goed dat je steeds bij hem kijkt, al is het maar alleen voor je eigen gemoedsrust.

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Hij heeft ook niet echt gekrijst, het was meer huilen net zo als dat hij wel eens tijdens het lopen valt. En hij huilde ook niet lang. Hou hem zeker in de gaten. Pppppfffffffff ben echt vreselijk geschrokken. Dit is mij nog nooit overkomen, ook niet bij mijn dochtertje.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het klinkt alsof het gewoon weer goed met hem gaat, maar ik snap je onrust hoor. Ons meisje is pas in een poging over mijn benen heen te klimmen van de bank gevallen recht op haar hoofd, ik ben echt wel 10x bij haar gaan kijken toen ze nadien sliep. ;)

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Kan je alleen maar een dikke knuffel geven.. Dit hoop je als moeder niet mee te maken, maar soms kun je het gewoon echt niet voorkomen.. Hou hem even goed in de gaten, maar zo te lezen, valt het allemaal wel mee

6. Purk

Purk Niet meer actief

och jee wat schrik je dan he? Bij ons vorige maand. We zijn voor de zekerheid naar het ziekenhuis geweest (was op zondag) maar hij had gelukkig 'alleen' zijn voetje gekneusd. Maar wat heb ik me verdrietig gevoeld dagenlang!

Hou het even in de gaten, maar in het ziekenhuis zeiden ze: meteen huilen is ok! Als ze stilblijven moet je je zorgen maken

Sterkte!

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    klopt zodra ze gaan huilen kunnen ze gelukkig nog goed reageren.

Aww dan voel je je inderdaad schuldig zeg bah, gaat het alweer goed met zn voetje?

8. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Gaat toch goed met hem (denk ik). Hij gedraagt zich net als anders. Ben toch nog steeds verbouwereerd.

9. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent zeg! :(
    mijn vriend is eens met max op de bank in slaap gevallen en max is toen van de bank gevallen...ik lag al in bed maar ik was binnen 1 sec. onder, wist meteen dat er echt wat was! maar gelukkig had hij ook niks...

10. Purk

Purk Niet meer actief

Goed om te horen balou! Ze zijn zo weerbaar

@corina, ja hoor was gelukkig binnen een paar dagen al niks meer van te merken. Hij had nog geluk dat hij als eerste op zijn voetje terechtkwam en niet zijn hoofdje ofzo

11. HOG

HOG Niet meer actief

Kan me heel goed voorstellen dat je daar van schrikt. Mijn dochertje was een paar maanden geleden uit mijn bed gevallen. Schrik van je leven... Hoop dat je inmiddels wat de schrik bekomen bent en dat alles goed met hem gaat :)

12. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Hier ook zo'n druktemaker. Staan, zitten, liggen, op de buik, op de rug....
    Een tijdje terug is ze ook van het bed gevallen.
    Ik voelde me ook verschrikkelijk.
    Aan haar was niets te merken, maar voor mijn eigen gemoedsrust heb ik haar 's nachts om de 2 uur wakker gemaakt.
    Puur en alleen voor mijn eigen gevoel. Was ook bang dat ze niet meer wakker zou worden 's morgens vroeg.
    Wellicht slaat het nergens op, want je merkt heus wel aan je kind als er iets niet in orde is, maar ja.

Deel Deze Pagina