Omdat er in het zondagskrantje een aanbieding stond voor de Quinny Speedy zijn we vandaag met mijn ouders naar de babywinkel gegaan. Opa had gezegd dat we een wagen mochten uitkiezen, en zo´n korting meepakken is dan toch wel heel fijn. Na een hele tijd toch uitgekomen op de Koelstra Flexxo ipv een Quinny, omdat die een ruimere reiswieg heeft. En als je er toch bent.... dan toch ook maar even bij de kamertjes kijken. Eigenlijk wilden we 2e hands kopen, om kosten te besparen. Maar daar fluisterde opa opeens bij m´n man in z´n oor dat we dan ook maar gelijk een kamertje mochten uitzoeken! Whaaaaaaa Enne... ivm pinksterkorting mochten we ook nog eens voor een x bedrag uitzoeken bij aankoop van dit kamertje. De score na een dagje shoppen met opa & oma: - Koelstra Flexxo compleet met reiswieg, dekentje en voetenzak, kleur antraciet - Bopita kamertje Sophie wit.... ledikantje, commode, kast en plankje - Bopita box zilverkleurig (gratis) - Maxi-Cosi Easybase (gratis) - Boxkleed wit met zilveren kroontjes (gratis) Ik wilde dit even delen, ik voelde me net een klein kind op Sinterklaasavond. Alle grote aankopen gekregen, daar had ik nooit op gerekend. Wat heb ik toch een geweldige ouders!
BOFKONT! Lekker heh zo bijna in een keer klaar en alles achter elkaar uitzoeken. Zoiets had ik op mama mazzel dagen. Ik wist dat ik n lekker bedrag van mn ouders kreeg en ben op die dag ff flink gaan inslaan (mn vriend kreeg t er benauwt van hoe ik aan t inlaaien was ) Kreeg ook zo'n sinterklaas gevoel. Had me er ook al 3 weken van te voren op verheugt om die dag lekker ff flink geld uit te geven. Want t mocht we hadden t allemaal nodig! (naja... dat heb ik mezelf iig wijs gemaakt ) Gefeliciteerd met je kamertje, wagen en alle andere spullen. Straks nog n keer sinterklaas als alles thuis gebracht wordt. Mag je t nog uitpakken ook!
hier nog zo'n verwende zwangere.... wij kregen het al benauwd voor dat ik zwanger was, toen wij de prijzen zagen voor de babyuitzet. aangezien we allebei de oudste (klein) kinderen zijn, worden echt super verwend. wat wij tot nu toe al gekregen hebben: * wieg (mijn ouders) * kinderwagen (schoonmoeder) * kinderkamer (oma 1) * wipstoel (oma 2) * baduitzet (broer & zus) en dan ook nog alle kleine dingen zoals, * kleding * knuffels * boeken en nog meer leuke hebbedingetjes.
oh dat is wel lief en mooi meegenomen Goede keuze van kamer trouwens, Nils heeft dezelfde! (Let bij ontvangst wel even op schoonheidsfoutjes, de onze is 2 keer vervangen). Groetjes Inge
Inge, bedankt voor de tip! Zaten er beschadigingen op? waar moet ik specifiek op letten? Ooooh, dat moment dat over een tijdje alles bezorgd gaat worden, dat lijkt me inderdaad ook helemaal geweldig. Ik kan de tijd wel vooruit kìjken, het duurt me allemaal veel te lang, hahaha.
Er zaten overal kleine vlekjes op, alsof het in een stoffige ruimte gespoten was. Met name het bedje en het plakje. Op de kast leek zelfs alsof er een vlieg op de lak had gezeten hahaha. Ja toen vonden we het niet grappig, want we hadden de meubels uiteindelijk veel later compleet dan verwacht. Maar ik zou gewoon alles heel nauwkeurig nakijken. Je houdt het toch niet tegen dat je op een gegeven moment iets beschadigd, maar je hoort het natuurlijk niet al beschadigd thuis te krijgen. Ik zal nog even kijken of ik mss de fotoos nog op de pc heb staan, maar ik ben er bang voor. Groetjes Inge
Dat scheelt inderdaad in de kosten. Wij hebben gelukkig de kinderkamer kunnen overnemen van vrienden van ons, maar ik weet wat de Koelstra compleet kost Wij kregen toen 20% korting, dus ook weer een mazzeltje (Gelijk ook maar de Maxi Cosi toen meegenomen). Mijn ouders geven ons na de bevalling een enveloppe (altijd handig) en van mijn schoonouders hebben we de TripTrap kinderstoel gevraagd. In de tussentijd al wel kleertjes e.d. gekregen en van mijn ouders heb ik de lakentjes voor het ledikant en de kinderwagen mogen uitzoeken.
Inge bedankt voor de waarschuwing, ik zal er even extra op letten als het bezorgd wordt. @ alle andere reacties: ja ik voel me ook echt een verwend nest, hahaha. Hééérlijk gevoel moet ik zeggen!
Zozo lekker verwend Zou persoonlijk wel de Quinny speedi hebben gekozen.De bak is mis dan wel groot maar de Speedi rijd lekkerder. door dat dubbele zwenkwiel rijdt de Flexxo niet prettig. (ervaring mee) nou meid geniet ervan xxx ellen
Ik heb zeer intensief met de flexxo gelopen, en oh wat rijd hij heerlijk veel beter en veel stabieler dan de quinny, goede keus zou ik zeggen!