hoi! een vriendin van mij heeft babydump lepeltjes.! de lepels die je wel eens gratis bij je bestelling krijgt.Nu zijn dit de enige lepeltjes waar haar dochter van wil eten maar ze heeft er maar 2. Op de site kan ik niet vinden of die ook los te koop zijn. Is er iemand die weet of ze ze ook in de winkel hebben? of toevallig iemand die ze niet gebruikt? gr
Bedoel je de plastic lepeltjes met 2 kleuren; groen/blauw, oranje/rood, blauw/rood? Volgens mij heb ik die ook wel eens bij de Hema gezien. Maar ik heb er hier ook 7 liggen, die niet meer gebruikt worden. Stuur maar een pb.
Bedoel je toevallig de lepeltjes uit dit topic? http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/532284-waar-deze-lepel-kopen.html#post17499374
ja die lepeltjes zijn het ja!.ik had de babydump gemaild, en ze verkopen ze inderdaad niet los! maar ze sturen wel 5 setjes lepels gratis op. hele goede service vind ik!
Oh dat is wel een service. Hoe komt jou vriendin dan aan die lepeltjes? Komen die uit de box die je gratis kon ophalen?
ja, die had ze vorig jaar gekregen in die doos van de babydump. En zover ik weet waren ze toen ook te koop in de winkel maar nu dus niet meer.
die zitten gratis in de box, ik zag ze laatst ook bij de prenatal dacht ik.. anders nog een box halen ?
Ik heb ze volgens mij nog wel liggen. Doe er niks meer mee. Wel gebruikt natuurlijk, maar nog netjes. Mocht je interesse hebben, pb maar even. Edit; zie net dat je er al wat bij hebt. Nouja, mocht je ze nog willen mag je altijd pb-en