Waar kan ik een ledikant deken kopen voor het babybedje. Iets van goede kwaliteit- prijs verhouding. turqoise of beige
ik heb hem gewoon bij de prenatal gehaald... Wel tijdens een kortingsperiode, scheelt toch net weer wat.
Koeka-wafel is erg mooi, super kwaliteit. Maar.... ik vind de lakens wel erg prijzig. Ik heb lakens van prenatal. Nu slaapt ze enkel onder een lakentje (met slaapzak aan). In voorjaar/najaar 1 laken en in de winter 2 lakens. Ze lijken fleeche maar zijn katoen. Na wassen worden ze wel wat minder mooi, want als je ze koopt zijn ze suuuuper zacht.
heb ik niet gedaan, dat wassen vooraf. ik heb voor het ledikantje voor de eerste tijd een wiegendeken gehaald... omdat je het bedje kort moet opmaken en een deken voor ledikantje meteen zo enorm is dan. heb ze beide gehaald bij prenatal..
Ik heb ze wel van tevoren gewassen (de een bij de leenbakker gehaald de ander bij een babyzaak en weer een ander bij de Ikea). De katoenen dekens zijn wel minder mooi nadat je ze wast (maakt niet uit hoe duur ze waren ze vervilten allemaal), maar ik vond het gewoon wat frisser. Overigens vind ik alle dekentjes even fijn, het maakt dus niet zo heel erg veel uit waar je ze haalt.
Ziet er goed uit. Heb een deken gekregen van Jollein, komt van de baby-dump. Hoe is hier de kwaliteit van als ik hem was?
ik heb hem niet gewassen van te voren. Ze hebben er toch geen direct contact mee, omdat er nog een lakentje tussen zit. Dus ik vond het zonde om gelijk al te wassen. Wel gelucht
Wil hem ook niet meteen wassen, ga hem iig luchten. Maar wij krijgen een november kindje en wil er eigenlijk nog een bij kopen. Als hij na het wassen nou heel slecht wordt kan ik beter een ander merk kopen
Ik heb het toevallig vanochtend ook uitgehangen. Ik dacht als iedereen het wast, heb ik nog wel even de tijd om het ook te wassen. Ik heb 1 ledikantdekentje en 1 wiegdekentje. Is dat genoeg of zal ik er meer bij halen?
hier wel gewassen en daarna in de droger. Kwam heeeeeel veel pluis vanaf, 2de keer na gebruik bijna niks meer. Heel gek ik heb een groene met schaapje erop die is nog perfect en de hele witte die ik heb is wel wat vervilt
Ik heb een ledikantdekentje van de Hema en één van Jollein (bij babyzaak). Kwaliteitsverschil zie ik niet, wel PRIJSVERSCHIL!!! Heb geen wiegendekentje in bed gebruikt, wel in de kinderwagenbak. Kort opmaken deed ik d.m.v het dekentje dubbelvouwen en dan instoppen. Maar goed dit kon ook wel, aangezien mijn dochter in november is geboren. Nu slaapt ze in een zomerslaapzak met een lakentje over. En als het wat kouder is komt het dekentje er weer bij, maar dan enkel er over..
Ik heb 2 ledikantdekens en 2 wiegdekens. In begin hadden we maar 1 ledikantdeken en in de winter gebruikte ik er een wiegdeken op. Kan in begin makkelijk. Een reserve deken vind ik zelf wel handig bij ziekte. Anders niet echt nodig, ligt hier 99% van de tijd weg van het bedje. Maar voor logeren vind ik het wel handig, hoef ik niet hele bed af te halen.