winkel voor kinderwagens kijken in de buurt van Haarlem

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kaatje k, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Hoi,

Ik woon in Engeland en ben op zoek naar een dubbele buggy. Heb al een tijdje rondgekeken maar ben er nog niet uit. Ik ben de komende weken in Nederland, en aangezien ze daar toch net weer andere merken hebben wil ik ook daar eens gaan kijken wat er zoal te koop is. Kan iemand een winkel aanraden waar ze een uitgebreide collectie (dubbele) wagens hebben om te bekijken? Liefst in de buurt van Haarlem want daar wonen mijn ouders!

Bedankt & groeten!

2. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Beverwijk heb je babydump. Je kan er makkelijk parkeren en is ook met de trein bereikbaar (loopafstand vanaf het station). Iets verderop zit ook een grote prenatal. Die hebben wel wagens, alleen niet zo heel veel (babydump wel)
    Je hebt in Velserbroek, Gardo. Op het bedrijventerrein.
    En anders naar Amsterdam, kidsfactory etc.

Ik raad je Babydump aan omdat ze daar veel hebben staan.

In haarlem heb je Kleine Helden (barrevoetsstraat) hebben geen wagencollectie, maar is gewoon errug leuk om te gaan kijken ;)

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik woon in castricum. vlakbij haarlem. ik zou zelf naar kidsfactory gaan in amsterdam! www.kidsfactory.nl

of naar beverwijk. daar heb je de babydump en de prenetal naast elkaar! erg makkelijk. bij de babydump hebben ze niet alles en bij prental ook niet maar ze vullen elkaar goed aan!

groetjes kim

4. sinada

sinada Niet meer actief

Ik zou zeker even langs Gardo gaan hebben een grote colleactie kinderwagens. en ze zijn tweede kerstdag open
    Veel plezier

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja inderdaad gardo in velserbroek!

6. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

bedankt dames, ik ga zeker die gardo proberen, volgens mij noemde mijn moeder die ook al. die is het dichtst bij lijkt me, en als ik tijd heb beverwijk daarna! kan ik nog even de zwarte markt meepakken, haha

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Als je iets ziet op www.babyjungle.nl kan je overwegen daar ook nog te gaan kijken. Ze zijn beperkt open, maar wel alles op voorraad en vriendelijk geprijsd.
    En idd, kleine helden en kids factory niet overslaan (wel goed gevulde portefeuille meenemen).

8. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik heb vandaag mijn EasyWalker Sky Duo bij de BabyJungle in Aalsmeer afgehaald en ben er erg tevreden over!

Ze hebben de Urban Jungle Duo en de EasyWalker Sky Duo op voorraad staan, dus niks geen gedoe met levertijden e.d. Bij bestellingen boven de 500 euro krijg je 10% korting. Ze kunnen eventueel ook opsturen naar het buitenland.

Ze zijn vrijdag en zaterdag geopend van 11 tot 2, maar anders kun je ze gewoon bellen voor een afspraak.

Deel Deze Pagina