@mama van noa ik ga zelf ook niet verven dat mag mijn mannetje doen alleen heeft ie er een hele erge hekel aan. maar ja ik kan niet verven nu alleen als het op water basis is maar dat is voor een trap niet echt sterk genoeg denk ik haha maar ik blijf lekker uit de buurt en dan mag hij met die troepjes werken. en alle ramen open. maar toch bedankt voor het waarschuwen hoor.
hoi tweety, dat is slim ja. ik heb wel geverfd tijdens de zwangerschap maar liet alles goed luchten en niet te grote opervlakken. het is nl een fijn tijdverdrijf als het niet te secuur komt vind ik. haha maar nu heb ik er weer even genoeg van. heb voor en achter buiten de kozijnen geschilderd een maand geleden. femke
Ik ben ook dol op schilderen, maar eerst moet alle troep van de trap, ik kan gelukkig alles tegen elkaar open zetten en met deze wind toch het niet alleen en waait gewoon flink door in huis.
Anders ik wel zorra, ben nu plintjes aan het leggen tussen de treden, want de overgangen zijn zo lelijk, de eerste 3 treden zijn klaar, nog 9 te gaan
Wat je allemaal wel niet moet doen om die naderende NOD uit je hoofd te krijgen Mijn dochtertje ligt met hoge koorts op de bank te slapen, dus kan niet veel doen, vanmorgen benenden schoongemaakt en voor de rest probeer ik mn tijd wat op het forum te verdrijven, zucht.
Ja, nou het begint nu ergens op te lijken, de eerste 3 treden zitten dus nu in de lak, dan ga ik om en om verder, dus trede 5,7,9 en 11 komen nu eerst, dat is werk voor vandaag en morgen, dan donderdag en vrijdag de even treden en zaterdag de hele trap nog een keer in zijn geheel voor we naar mijn schoonouders gaan, als we dan maandag terug komen is hij klaar. Ik hab een mooi origineel idee voor de anti slip, maar ik weet niet goed hoe ik het doen moet. Ik wil halve maantjes van strandzand op de trap plakken, dus ik heb hele heldere en hele stevige lijm nodig, iemand een idee wat ik het beste kan gebruiken? Zorra ik wens je dochtertje beterschap. Liefs Loeki
Bedankt Loeki! Ben je niet bang dat je het zand er met het lopen af slijt? Misschien na het plakken iets van transparante lak over heen doen? (of dat mooi word weet ik niet) Sekondenlijm is toch transparant?
Ja, maar met secondelijm heb je geen tijd om het zand er op te doen, of het moet korreltje voor korreltje. Mijn man vond het zowaar ook een leuk idee, dus dat moet ik koesteren.
Hahahaha, komt me bekend voor. Mijn vriend en ik verschillen nogal qua smaak, dus als we samen iets moois vinden willen we gewoon ook niet meer iets anders. Je hebt geloof ik ook transparante kit, maar dat is niet echt uit te smeren en word ook niet echt hard. Montagekit Transparant:ideaal voor het verlijmen van decoratieve elementen tegen wand en plafond. (van bison site gehaald, maar weet niet of deze hard word)
oh wat ben ik blij dat ik geen trap heb na deze verhaaltjes gelezen te hebben we hebben alles gelijkvloers ik zal wel ff een foto plaatsen komt ie en dan wonen wij beneden dit is heel in het begin met de verhuizing (vandaar de bende ) maar ik zal wel eens een recente foto in mijn album zetten (die moet ik eerst nog maken hoor) liefs samantha
ja, maar de voordeur staat op een kier om te luchten. Gek beest, het is op waterbasis, dus het kan geen kwaad.
Dat is ook wat hoor! Katten zijn wat dat betreft ziet echt slim he? Leuk projectje trouwens, die trap! Ik zit hier te bedenken wat ik kan gaan doen, want ik heb tien dagen vakantie en mijn man moet wel doorwerken.... Er moet in huis nog zoveel gebeuren, maar een heleboel kan ik niet zelf en moet hij doen! Zal maar even kijken of het lijstje nog kan vinden, dan kan ik kijken of er ook dingen zijn die ik zelf kan! Marian