Hoi Dames, Ik vraag me af hoe jullie de kinderwagen aankleden? Ik ben in januari uitgerekend, dus ik zal niet snel naar buiten kunnen met de kleine. Alle tips zijn welkom
Hoes om matrasje en hydrofiel onder het hoofdje ter bescherming van het matrasje. Verder een lakentje en een dekentje. Kruikje erbij of wagen voorverwarmen, winddekje erover en naar buiten Ook bij koud weer kan je gewoon na 5 dagen naar buiten met kleine. Goed aankleden en er niets aan de hand.
Wij doen ook hoes om het matrasje, hydrofielluier, laken, deken, dekje en goed aankleden. Vroeg me ook af of dit voldoende zou zijn (evt voorverwarmen). Kruikje erbij leek me gevaarlijk, zou er niet aan moeten denken dat hij open gaat door het gehobbel.
Kruikje in de wagen kan absoluut geen kwaad. Stevig dichtdraaien en dan is er niets aan de hand. Kruikje ligt zowiezo aan het voeteneind met de dop naar beneden dus mocht hij lekken dan gaat dat niet richting kindje. Meestal is voorverwarmen genoeg. En daarnaast, zo erg hobbelt een wagen niet hoor. Daar gaat een kruik iig niet van open. Zou me met ernist hobbelen meer druk maken om mn baby dan om het kruikje.
Je kunt er snel genoeg uit hoor.. Hier eind december geboren, en met 8 dagen liepen we een blokje om. Heerlijk.. Was wel droog en zonnig weer, alleen niet warm. Met sneeuw en flink wind zou ik het ook even laten.. Voordat je gaat even de reiswieg voorverwarmen met een kruik. Eruit halen als je weggaat. In de wieg lag: Baby met jasje&mutsje of zo'n berenpakje aan. Dan lakentje, dekentje en winddek. Op die manier kwam hij echt flink warm thuis. De keer erop een dunner dekentje gebruikt.