ons boefje bijt de verf van zijn ledikantje af! continu op de bovenkant van het bed kauwen en soms zelfs ook de spijlen, en dan zie je ook echt de stukje verf in z'n mond. nu is het een whitewash ledikantje wat we best willen schuren en opnieuw whitewashen, maar... met wat voor verf?! verf die echt goed blijft zitten is niet op waterbasis, en wat wel op waterbasis is, gaat er aanzienlijk sneller vanaf..... :
geen idee denk dat je beter naar een bouwmarkt kan gaan en het daar na vragen die hebben daar verstand van
Even iets heel anders, maar bij de Ikea hebben ze van die bijtrails. Is een stuk transparant soort plastic dat je over de rand van het bedje klikt en dan kan je kleintje naar hartelust bijten zonder de verf in zijn/haar mond te krijgen. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80117591
ik had het gezien manuela, maar die is helaas alleen voor ikea bedden bij de bouwmarkt zeiden ze dus het bovenstaande hihi goeie verf die niet snel loslaat is niet op waterbasis, op waterbasis bijten ze er veel sneller weer af
je moet zo'n kindje natuurlijk ook wel wat te eten geven op z'n tijd he.. Nee geintje, maar heb je niet iets anders waar hij op zou willen kauwen? Of bijft zijn ledikantrand toch het lekkerst?
Volgens mij past ie op veel andere bedjes ook hoor, anders zou je de dikte van de bedrand even opmoeten meten en kijken of het zou passen.
wij hebben een uitzonderlijk dikke bedrand helaas. en waarom hij graag op spijlen en bedrand kauwt, ik heb geen flauw idee... hij heeft altijd een doekje en knuffel in bed liggen, waar hij veelvuldig op kauwt. bijten op harde dingen doet hij buiten zn ledikant om eigenlijk nooit meer (euuh.. en niet te vergeten de rand van de box, die is ook erg gewild)
Je hebt volgens mij speciale kinderverf. Dat gebruiken ze op scholen ook voor bijv het bijverven van houten speelgoed. Het is gewoon bij de bouwmarkt verkrijgvaar. Ik weet niet hoe het heet helaas.