Van onze oudste zoons (23 en 20 jaar) heb ik nog een kinderwagen, van bordeau ribcord, maar die is natuurlijk hartstikke uit de mode, hoewel hij er nog keurig uitziet. En dachten we: leuk, we kopen een nieuwe! Met beestjes of poppetjes oid. Dus wij vorige week gezellig naar de Prenatal om ons alvast eens te beraden op welke mooie wagen we zouden uitkiezen, want we dachten: die heeft wel zo'n beetje alle soorten en maten, dus daar vinden we zeker een prachtige wagen voor ons schoppertje... Komen we daar, zien we allemaal van die vreemdsoortige wagens, veel in juist een heel sombere kleur: zwart, grijs, donkerblauw, of juist heel felle kleuren, knalrood, oranje en gifgroen. Teleurgesteld ben ik weer op huis aan gesukkeld. Dacht ik een mooie leuke moderne wagen te kopen, blijk ik ze geen van allen leuk te vinden. Wat een zeikerd ben ik toch... Weten jullie misschien nog zaken waar ze ándere wagens hebben? Als de 'mode' momenteel allemaal zo is als bij Prenatal, ben ik bang dat ik m'n oude wagen gewoon weer ga gebruiken, die vind ik nog zeker zo mooi dan al die nieuwe.
die wagens die jij opnoemt met poppetjes enzo die zijn al een heeeeele poos uit de mode en de kleuren die je gezien heb zijn de nieuwste ik zou bij god niet weten waar ze die andere wagens nog verkopen ik denk nergens meer anders eens kijken op marktplaats daar zetten mensen nog wel eens zo,n oude wagen tekoop
Wij hebben ook een wagen aangeschaft die niet bij Prenatal verkrijgbaar is, maar wel een stuk voordeliger is: www.firstwheels.nl En anders inderdaad via een kringloop of Marktplaats ofzo! Succes!
Kijk eens bij écht grote baby winkels. Zoals babydump, babypark of babystunter (bestaat deze nog...?) Daar hebben ze zoveel verschillende merken en vooral kleuren wagens.
Hoi, Je zou ook eens bij babypark kunnen kijken, daar hebben ze wat meer merken (ik vind ook dat ze je daar veel fijner helpen!). Wat je ook zou kunnen doen is de wagen die je hebt een beetje "aanpassen". Misschien een ander stofje oid? En bovendien gaat het er toch om wat jij leuk vindt en niet wat in de mode is! Als jij je oude kinderwagen nog leuk vindt, zou ik gewoon lekker die gebruiken. Ik vind die oude kinderwagens ook wel wat hebben Groetjes Rosa
Bedankt dames, we gaan zeker nog es even snuffelen bij andere winkels en op Marktplaats inderdaad. Had nooit gedacht dat ik zo lastig zou zijn Maar had gewoon iets heel anders in m'n gedachten En anders maar onze oude wagen. Hihihi, dan kijken ze ons maar na
One tree hill (Urban Jungle en Mountain JUngle) hebben vaak speciale edities ... wij hebben een groene met gekleurde bloemetjes (Matroesjka) ... die zijn wel nauwelijks meer te krijgen (in ieder geval niet te bestellen). Ik heb er laatst in een winkel in zuidholland nog één zien staan ... verder wel met streepjes etc. (maar ook hier geen poppetjes) http://www.onetreehill.nl/index.php?sub ... TH_text_NL
De wagens die bij de Prenatal staan zijn bijna allemaal in verschillende kleuren te krijgen, er staat er dan 1 in een bepaalde kleur en vaak hangt er wel een staaltje aan wat voor andere printjes/kleurtjes je kan krijgen, of gewoon om vragen. Die van ons is rood met grijs. Ik had liever zand gehad, maar ja dit was een showmodel en dat scheelde zoveel in prijs dat ik niet moeilijk ga doen over de kleur. Ik vind de praktische kant van de wagen (grote zwenkwielen, inklapbaarheid, 'laadruimte', losse onderdelen, stevigheid etc.) echt 10 keer belangrijker dan het kleurtje, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Linda
Nou die is toch ook hartstikke hip! Leuk hoor! Je wordt eigenlijk tegenwoordig gewoon gedwongen door winkels om met de mode mee te gaan. Wij hebben dan wel een moderne blauw met groene kinderwagen, maar wat babykamertjes betreft zijn we ook wat ouderwetser. Ik hou heel erg van meubeltjes in houtkleur, maar die zie je echt bijna nergens meer, en als zr dr zijn zijn ze onbetaalbaar. Echt alle meubeltjes zijn wit tegenwoordig! We zijn trouwens even ver zag ik Kisbaba!
Hahaha.. ik heb in ieder geval met mn kleine afgesproken dat hij/zij voor de 29e komt, dat is wel een beetje een ongelukkige datum he?
Hier is het ook al zo, hoewel, m'n man is de 28e jarig, dus dan ook maar liever niet. En de 29e lijkt mij eigenlijk wel een coole datum. 8) Hoewel: als het op de 28e wil komen... probeer het dan maar es tegen te houden, hihihi. En om weer on topic te komen: In elk geval moeten we maar zorgen dat we dus op tijd de kinderwagen in huis hebben. Kunnen we lekker in het voorjaar wandelen.