Mijn kleine baby beweegt lekker veel maar sinds vorige week doen de bewegingen best pijn. Voelt als indalen maar dat kan nog helemaal niet want ik ben net 24 weken. Voel echt van die gemene steken down under en soms lijkt het alsof hij nog een trap na geeft. Knijp soms zelfs m'n billen tegen elkaar na zo een pijnscheut. Moet de komende week naar de vkundige en zal het er daar ook over hebben maar iemand die hier die dit mischien herkent?
Herken ik wel heb er laatst ook last van gehad misschien is het net hoe ze op dat moment liggen nu voel ik het vooral bij mijn ribben je kunt het altijd even na vragen voor de zekerheid
Oww dat word alleen nog maar erger... Hier nu 2 gekneusde ribben al 2 maanden. Een doos die beurs voelt... Hoort er ben ik bang gewoon een beetje bij😊 We moeten wat over hebben voor zoon schattig mini mensje😉
Ja had ik ook al vrij snel. Beeb is super bewegelijk. Ben nu 30 weken maar had vanaf 24 weken ofzo al beste schoppen dat ik soms even omhoog schoot. En nu lijkt het alsof ze tegen mijn doos aan schopt of zich een weg uitgraaft ...
Heel herkenbaar haha, ben a.s. woensdag 34 weken en word al zeker 6 weken helemaal beurs geschopt. Vooral bij mn ribben kan het erg pijnlijk zijn. Als het kan duik ik dan even onder de douche en dan verzacht de "pijn" dan wat. Tegen mij is gezegd, hoe drukker de baby hoe blijer hij/zij is, daar houd ik me dan ook maar aan vast.
Haha wacht maar hihi Ben vandaag 36 weken en heb afentoe het idee dat me doos op ontploffen staat. Staat heel veel druk op en idd een beweging en je ziet mij half rechtop schieten omdat ze me ribbenkast even een douw geeft. Vooral met fietsen en naar de wc gaan krijg ik veel last van onder
Och jeetje hahahah zo te lezen is dit nog niks. Herken het namelijk niet van de vorige zwangerschappen. Alleen echt op het laatst maar toen waren ze ook al ingedaald.