Een leidster op het KDV gaat binnenkort trouwen. Ik ga met mijn dochter en andere mama's en kindjes van de groep naar het gemeentehuis om rijst te gooien, superleuk natuurlijk. Maar nu zijn de ouders van de kindjes ook nog eens uitgenodigd voor de receptie. Ik heb niet zoveel met haar, ik heb beter contact met een andere leidster en mijn dochter gaat maar 1 keer per week. Zouden jullie erheen gaan? Is wel zonder kindjes, dus moet ik ook nog oppas regelen. En mijn man wil zeker weten niet heen... Ergens ben ik wel van, als je uitgenodigd wordt moet je gaan, maar deze uitnodiging had ik echt never verwacht!
ha, ik ben niet zo thuis in de wereld van het KDV. maar ik vind niet dat "uitgenodigd is moeten komen" hoor! Je kunt ook een leuke kaart sturen, toch? en anders even met een andere mama kortsluiten? succes!
wie zegt dat het zonder kindjes is? op een receptie mag IEDEREEN komen! ik zou er denk ik dus heen gaan MET kindje
Ik denk dat als het een leidster is die je niet echt kent omdat je kind nooit bij haar in de groep zit ik niet zou gaan maar gewoon ff kaartje sturen. Heb je toch iets van je laten horen om het zo maar te zeggen. Vind een receptie uitnodiging geen verplichting. Als verder alle moeders wel gaan dan zou je nog kunnen overwegen om toch ook even te gaan. Maar vind het eigenlijk ook raar dat het zonder kinderen is, receptie zou ik zeggen is iedereen welkom, juist voor de kinderen want die hebben vaak nog meer met haar te maken.
Ik denk dat als het een leidster is die je niet echt kent omdat je kind nooit bij haar in de groep zit ik niet zou gaan maar gewoon ff kaartje sturen. Heb je toch iets van je laten horen om het zo maar te zeggen. Vind een receptie uitnodiging geen verplichting. Als verder alle moeders wel gaan dan zou je nog kunnen overwegen om toch ook even te gaan. Maar vind het eigenlijk ook raar dat het zonder kinderen is, receptie zou ik zeggen is iedereen welkom, juist voor de kinderen want die hebben vaak nog meer met haar te maken.
guppie.. bijzonder dat de ouders mogen komen een de kindjes niet.. is het een receptie voor iedereeen of alleen voor het kdv. ik zou gewoon idd een kaartje sturen.. groetjes yippie
Het is de gewone receptie en ze heeft op een papier geschreven dat de ouders uitgenodigd zijn. Mijn dochter zit wel bij haar op de groep, maar ik heb gewoon niet zoveel met haar. En ik ga overdag ook al bij het gemeentehuis staan, niet mijn gemeente overigens.
Ik moet zeggen dat ik het vreemd vind dat je kinderen/ouders uitnodigt op je trouwreceptie! Ik werk op een kdv, en het zou niet een sin me opkomen! Maar of je wel of niet wilt gaan, die beslissing ligt bij jouw, maar ik zou me vooral niet verplicht voelen! kus miek
Ik vind dat helemaal niet vreemd. Ik vind het altijd hartstikke leuk dat de mama's met de kindjes mogen komen. Je ziet het zo vaak van juffen en leidsters dat 'hun' kindjes er zijn. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk of je dat graag wilt of niet. @Guppie: als je het niet ziet zitten of geen zin hebt om te gaan, gewoon niet gaan Je bent niks verplicht!
ik zou me ook niet verplicht voelen. je gaat toch ook al even mret ymke rijst gooien? daar zou ik het bij laten denk ik in dit geval
Ik zou echt doen waar jij je het lekkerst bij voelt. Het lijkt mij persoonlijk best naar om naar een receptie te gaan, terwijl je de bruid amper kent. En jullie gaan ten slotte al rijst gooien.