Hoi dames, Ik ben al voor eeuwig aan het prutsen met eyeliner om een goeie wing te krijgen. Ik heb nu ook een eyeliner met zo n stamp maar op een of andere manier lukt het gewoon niet zo Ik zie ook vaak bij tutorials dat diegene dan hun ogen open houden maar dan gewoon naar beneden kijken en dan de eyeliner zettenIk heb dus bij een normale eyeliner al dat ik echt me oog dicht moet doen. Iemand hier tips naast heel veel oefenen
Gebruik je een klein handspiegeltje? Of een wandspiegel? Bij mij lukt oog make-up niet voor een wandspiegel. Ik heb een klein spiegeltje die ik dan onder m’n oog hou zodat ik ‘verplicht’ naar beneden kijk, dan gaat het meestal aardig. Wings heb ik geen ervaring mee dus geen tips
Voor een wing moet je niet naar beneden kijken, maar recht vooruit in de spiegel. Je 'verlengt' dan je onderste waterlijn naar boven zogezegd. Daarna maak je de wing wat dikker. Er zijn op youtube hele goede tutorials te vinden, ik heb veel gehad aan Andreea Ali En verder veel oefenen
Plakband doet wonderen . Daarnaast recht vooruit kijken in de spiegel en ik doe mijn wing altijd met een kwast en gel anders lukt het me ook niet.