nog nooit wat gewonnen! maar ja ik bel ook altijd al met die instelling dat ik toch nooit wat win haha! (en ik bel maar 1 x)
Ooit 2x sms gedaan, 1ste x niets, dan krijg je berichtje terug: helaas bla bla bla probeer het nog eens! Dus ik nog een x sms gedaan, en toen kreeg ik: gefeliciteerd! U heeft gewonnen... Ik helemaal blij! Brother scoop max kinderstoel gewonnen, na jaar verkocht voor 100 en zo'n ikea ding gekocht, vond het maar een onding hahahaha!
Weekje sunparcs de eifel gewonnen 3 jaar terug en een 2 jaar terug een topmark buggy. Sindsdien niets meer.
Ik heb vorig jaar een koelstra-buggy met voetenzak gewonnen. Nu lukt het al een hele tijd niet meer om iets te winnen. Eerlijk gezegd heb ik altijd meer geluk met klik-en-win-acties.
Ik heb net gesmst, maar krijg geen reactie terug?! Hoelang duurt dat dames? Verder trouwens nooit wat gewonnen bij de Wij!
Ik kreeg binnen een minuut de sms met 'gefeliciteerd' terug. IK weet even niet meer wie het vroeg, maar inderdaad met het nr dat net uit is, had hem gisteren in de bus liggen en meteen geprobeert.
Ik krijg hem niet meer dus weet ook niet wat je kan winnen overigens wel al eens gebeld maar nog nooit gewonnen !