Hoi, dit begon ongeveer 2 weekjes geleden als wat ik dacht een klein krabwondje bij mijn dochter net naast mondhoek. Maar het gaat maar niet weg..misschien zit ze er wel aan in bed waardoor het niet geneest of zou het iets anders kunnen zijn? Moeite waard om ermee naar de HA te gaan? Het lijkt me geen koortslip
Ja ik zou er even naar laten kijken. Er kan best iets bij het wondje gekomen zijn want het lijkt wel geïnfecteerd. Krentenbaard, koortslipvirus of een schimmel, kan van alles zijn.
Ik denk krentenbaard, naar de huisarts bellen maar. Gaat niet vanzelf over, krijg je een zalfje voor.
Ik denk toch een bacterie en dan werkt fucidin goed. Ik zou de foto naar de huisarts sturen en kunnen ze even kijken,
Bedankt allen, toch maar ha gebeld en mocht meteen even komen omdat we klein babytje hebben. Denkt krentenbaard dus fucidin
Wat de HA zei, vooral als er gele korstjes op zitten dan is het meestal krentenbaard, dat had mijn dochter maar heel klein beetje maar ze hebben toch fucidine creme voorgeschreven. Sinds vanochtend heeft ze ook ineens een heel klein plekje onder dr lip . Krentenbaard is een bacterie en he hoeft maar een miniscuul sneetje, wondje te hebben en het kruipt daarin en gaat ontsteken en is zeer besmettelijk.