Belachelijk DURE moederdagTIPS

Discussie in 'De lounge' gestart door Noa14, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Over dat strijkijzer en andere huishoudapparaten nee dat wil ik nooit als cadeau. Dat wordt gewoon gekocht als het nodig is.

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk dat het puur is om een leuke draai aan de aanbieding te geven. Je hebt toch ook paasaanbiedingen enz. Ze moeten het toch leuk maken. En er zijn ws genoeg mensen die zo'n loungeset met moederdag kopen als die mooi afgeprijsd is en je er toch 1 wilde.

3. Weetje.. Ik vind dat moederdag gebeuren wel best hoor.

Maar het doet me persoonlijk meer, als mijn zoon spontaan naar me toe komt, me een kus en een knuffel geeft, en dan zegt dat hij me lief vind. Gewoon zomaar spontaan..

Niet het "verplichte" nummertje op moederdag..

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goed idee, laat ik mn (schoon)moeder maar zo'n loungeset geven voor moederdag! :D

nee hoor, nog geen idee wat ik ga doen en kan nu ook niet winkelen want heb buikgriep:( maar ach, we gaan er zondag toch niet heen dus komt de volgende keer wle als we er weer heen gaan.

en wat ik ga krijgen...niks denk ik:D mannetje gaat dat gewoon vergeten en daniel is nog te klein om zelf wat te bedenken, maar als ik mocht kiezen heb ik het liefst gewoon kleine dingen, uitstekers om taarten te maken bijvoorbeeld;)

5. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hahahaha een loungeset....:D
    Verder vind ik moederdag wel heel bijzonder. Natuurlijk ben ik op iedere andere dag ook blij met de kussen en knuffels, op moederdag voelt het toch allemaal net wat specialer.

Man besteed er wel aandacht aan en zorgt naast het zelfgemaakte kado met I, ook voor een kado vanuit hem. Juist lief toch? Ik kan er in ieder geval wel van genieten!:)

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik baal ervan dat ik net moederdag mis dit jaar haha.
    Ik ga met mn zusje samen een cadeau voor mn moeder kopen. Normaal doen we dit apart, en mag het best wat kosten, maar ze wotdt een week later 50 jaar en krijgt dan ook al een enorm cadeau, dus dit jaar iets rustiger met moederdag. Daarnaast zijn we de hele dag weg met zn vieren (mama, zus en oma), dus denk dat dat moederig genoeg is voor haar haha.

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn man vroeg me vorige week wat ik voor moederdag wilde hebben. Ik heb gevraagd om een lekker ontbijtje met z'n drieen (zoals elke zondag) en een knutselwerkje van Sil (van het KDV). Meer niet, aub. :D

Ik zit daar toch helemaal niet op te wachten. Commercieel gezeur allemaal. Dus nee, ik wil niks en krijg dus ook niks, hooguit een gekookt eitje extra ofzo, haha!

Ik kan me ook groen en geel ergeren aan de Media Markt reclames die het doen lijken alsof je toch minimaal een 42" LCD TV zou moeten krijgen van je kinderen. Absurd. Ik hoop toch nog steeds dat ze zelf ook wel snappen hoe belachelijk die reclames zijn...........

8. Seth

Seth Niet meer actief

hier precies de zelfde gedachte hoor.....

duurste wat ik ooit gehad heb, was tijdens mn eerste zwangerschap... (wist net een paar weken dat ik zwanger was) kreeg ik een babyhangertje.. :), waar later de naam in gegraveerd is...

mooiste cadeau..
    het eerste werkje van zoon van psz.... snik snik...

nu staat het eerste werkje van dochter al ingepakt te wachten tot zondag... :)
    en van zoon eerste van kleuterschool

ennuhhh dat de kindjes zondag me ontbijt op bed mogen brengen...en mn brood mogen kliederen....

moederdag is wel leuk, maar het leukste vind ik dat mijn kindjes er "plezier" aan beleven, want zonder hun zou ik geen moeder zijn... :)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier ben ik het helemaal mee eens. Mocht ik ooit een strijkijzer of een stofzuiger ofzo krijgen voor mijn verjaardag/moederdag dan heeft mijn man een echtscheiding...
    Net als die reclame voor een mr steamy "de droom van elke vrouw" grrrrrrrrrrrr

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Nou ik wil wel voor moederdag een nieuwe fiets, tv, droger, koelkast, gasfornuis....

juist... dat wil ik dus echt NIET!

Geef mij maar de zelfgemaakte tekeningen en het ontbijtje op bed van de kinderen. (zeg maar rustig de oudste mag voor mij het ontbijt klaarmaken en hij is 5,5 en mag dat alleen doen!!! en hoe fijn ik dat ook vind de rotzooi opruimen vind ik net zo leuk:p)

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    persoonlijk vind ik dat niet... ik ben het hele jaar door met de kinderen bezig en dat doe ik met liefde. geen probleem. Maar als ik op moederdag vergeten zou worden zou me dat echt diep raken. Dan wordt het denk ik niet gewaardeerd wat ik het hele jaar doe. En dan gaat het niet om een duur kado. Een tekening of een ontbijt op bed vind ik veel leuker, daar is moeite voor gedaan.

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb een nieuwe achtertuin gevraagd :D Maar dat vraag ik nu al 4 jaar... dus dan mág het wel duurder zijn. En ik ben de 7e ook jarig... helemaal een goeie reden voor een duurder cadeau, toch?

Nee... de tuin zit al een paar jaar in de planning :p En gaat er nu toch echt van komen.
    Ik ben ook al heel blij met een kleinigheidje, een make upje, oorbelletjes, bloempje ofzo.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik vraag me af hoe het ingepakt wordt.

Deel Deze Pagina