Wij willen graag een babybadje waarin baby in bad kan zitten samen met papa of mama. Weet alleen niet meer waar ik hem heb gezien en hoe deze heet. Weet iemand waar ik deze kan krijgen? Alvast bedankt.
Je bedoelt waarin de kleine in vast zit voor in het grote bad of? badzitje bijv deze: Kennisgeving voor omleiding of Kennisgeving voor omleiding
Ja zoiets bedoel ik, maar volgens mij niet eentje die vastzit maar die dobbert en jij zit er dan bij.
ik heb deze gevonden Easy Bath | Badartikelen | Baby-Dump Comfy Bath | Badartikelen | Baby-Dump en deze hebben wij, best handig voor in bad! Badring Lime Groen | Badartikelen | Baby-Dump
Die blijft niet drijven eh haha die staat vast met zuignappen in het bad, heb hem zelf in het geel. De andere 2 blijven wel drijven maar dat is tot een bepaalde leeftijd neem ik aan.
Nou ik heb die ring dus en ik vindt m wel fijn! Ook als ze beiden in bad zitten.....wel moet je er natuurlijk altijd bijblijven want de zuignappen willen nog wel eens losgaan.. En idd die matjes zijn maar voor kort eigenlijk he
Oke, en die heeft dus wel zuignapjes. Ik zie hem nu ook staan bij de prenatal? Prenatal - Bad en Verzorging - Badaccessoires - Prenatal
Stukken beter! Vanaf mijn ei was het constant diaree en misselijk, nu ben ik eigenlijk alleen nog maar moe (met buikje). In welk topic zag ik jou nu laatst? Onduidelijke z-testen?
oh ja....heb ik nooit gehad dus er was duidelijk wat aan de gang he! Ja daar ben ik altijd maar niet voor mij hoor hahahaha
Ja, ik wist het eigenlijk een paar dagen na mijn ei al, had alleen nog geen test om gelijk te krijgen. Oh, je loert altijd voor anderen mee?
haha ja iedereen kan er zijn test neerzetten als je twijfelt en ik en meerdere dames geven je dan advies wat wij ervan vinden...klinkt heel sjiek maar is gewoon leuk!