Hallo dames, Ik weet sinds maandag pas dat ik zwanger ben, Ik ben nu 5 weken. Maar nu kreeg ik net zo'n 15 minuten geleden ongelofelijke steken, aan de linkerkant ten hoogte van de eierstokken! Het deed zo'n pijn dat ik gewoon voorover gebogen zat! En langzaamaan trokt het ook weer weg.. Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken, of hoort dit erbij? Ik heb namelijk een behoorlijke angst voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Waarom weet ik niet, want er is helemaal geen reden om daar zo angstig voor te zijn! Ook heb ik de hele dag al een soort ongi pijn, zo'n zeurderige buikpijn, maar volgens mij hoort dat er wel bij... Toch?
ja hoor, kunnen ook je darmen zijn, heb ik ook regelmatig dubbelgelegen van de pijn in het begin van de zwangerschap, kan echt vervelend zijn. Maar het klinkt wel bekend.
Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb je constant pijn, want helaas heb ik er ervaring mee.. En die steek heb ik ook gehad in deze zwangerschap. Zeurdige buikpijn is misschien de groei van je baarmoeder
Ik zou toch even je huisarts bellen. Bandenpijn lijkt mij erg onwaarschijnlijk als je 5 weken zwanger bent.
Nou ik heb de VK gebelt, die zei dat het niks is om druk om te maken! Kan met de innesteling of groei (nou ja de voorbereiding zeg maar) te maken hebben! Ze heeft me ook uitgelegd dat het geen BBZ symptomen zijn, want dan houd de pijn aan en het gaat gepaard met bloedverlies!
Ik had geen constante pijn bij m'n bbz. Bij 5 a 6 weken kunnen ze dat al wel zien dmv een inwendige echo. Dan moet je al wat zien in de baarmoeder. Hopelijk is dit niet het geval. Even een vk bellen kan in ieder geval nooit kwaad. Hopelijk is het niets!
Lijkt mij toch echt bandenpijn. Volgens mij kan dat toch wel met 5 weken? Ik had het volgens mij ook al best vroeg in de zwangerschap. De menstruatie-achtige krampjes is ws de groei van de baarmoeder. Maak je niet te druk meid! Je hebt er toch geen invloed op dus je kunt maar beter genieten
Met 5 weken is vaak de groei echte banden pijn is het niet. Maar voelt wel vergelijkbaar aan. Met 12 weken kun je ongveer je banden voelen.
Heb het eens opgezocht en je hebt helemaal gelijk. Het mag wel bandenpijn genoemd worden, omdat het inderdaad vergelijkbare symptomen zijn. Maar in ieder geval niks om je zorgen over te maken TS. Is heel normaal. Ik had daar ook al vroeg last van. Begrijp je zorg echter wel, omdat het een hele nare pijn is, maar probeer je toch een beetje te ontspannen. Sterkte!