Heb ff een vraagje... (enneh, ter uitleg van de titel, wij noemen onze aankomende beeb Bertus...) Ik ben nu 14 weken zwanger en als ik stil lig, op bed of op de bank, voel ik zo af en toe wat plopjes in m'n buik. Precies op de plek waar de vk het apparaat hield om de hartslag van Bertus te horen. Betekend dit nu dat ik hem al kan voelen??? Lijkt me nl nog zo vroeg...
Ik voelde hier ook met 13 weken iets kriebelen in mijn buik. Dat heb ik nog iedere dag, dus ik ben er van uit gegaan dat het de kleine is. De VK zei overigens ook dat het inderdaad klinkt als gekriebel van ons wondertje! Dus het kan heel goed hoor! Geniet er van!
Dit kan zeker! Weet je ook waar je placenta ligt? Die van mij ligt achter en voel de kleine ook al 2 weken
Mijn placenta ligt geloof ik aan de zijkant. Het voelt in m'n buik echt alsof er zeepbelletjes ploppen... Kan het niet anders omschrijven... Wel heel bijzonder!!!
Oh dat zou heel goed je Bertus kunnen zijn Ik vond het net gefladdder van een vlinder of kleine plopjes. Zo bijzonder! Geniet ervan! (ik mis het getrappel in mijn buik af en toe best wel)