Belachelijk!!

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

nee ik had het al 3 keer gevraagd.... en excuses heb foutje gemaakt het ging om juli... tik foutje, dus wel hoogseizoen, maar dan nog!!

naar het was echt 3600 euro, ex vlucht, puur alleen de caravan!!!

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dat moet dan wel een heel mooi paleisje zijn die caravan. Je moet vaak ook maar afwachten waarin je terecht komt. Of is het ook een hele dure camping met alles erop en eraan?

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    wauw... voor dat geld ga ik met zijn drieen 2 weken naar amerika (inclusief vlucht en camper!). Wel in mei, maar toch... Ik zou even verder zoeken :)

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Het klopt idd wel wij hebben daar ook eens naar gekeken omdat we een groot nijntje fan hebben, tot ik de prijzen zag:p

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Sorry, maar dan maar geen Nijntje caravan hoor (voor mij dan ;) ). Ik ga echt geen 3600 euro betalen om 2 weken in Z-F in een caravan te zitten.
    Okay hoogseizoen is duur, maar dit is toch echt een hoofdprijs met een diamanten randje hoor.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zo dat is niet misselijk. Voor dat geld kan ik 2 weken met het vliegtuig+ hotel naar Curacao.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

In nog geen 3600 jaar. Ben me gek om zo veel geld uit te geven aan twee weken een stacaravan. Voor dat geld heb je drie retourtjes Suriname bij wijzen van spreken.

Zou op zoek gaan naar een andere stacarvan maar dan leuker geprijst. Pff of een hotel nemen alle luxe in een.:)

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Daarvoor kan je 4 weken naar Curacao met zn alle en super luxe leven.

Denk eerder dat er een fout is gemaakt, dit is wel HEEL duur!

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oja joh.. wij waren voor één dag Disney 250 dollar kwijt (kind van 3 en kind van 1).... (alleen toegang tot het park)

Maar goed, 3600 euro voor een caravan vind ik ook erg veel en je krijgt er dan weinig voor.

10. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Al was het inclusief eten hele dag,en heen en terugreis dan mischien,anders no way voor die prijs.

11. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik zou gewoon een goedkoper park opzoeken, stokjes meenemen er afzetlint. Kan een kind er ook wat moeilijker uit en zal waarschijnlijk stukken goedkoper zijn!

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wow dat is heel erg duur!

idd mag het wel het neusje van de zalm zijn voor dat geld.
    Een jacuzzi voor papa en mama en een echt Nijntje voor de kinderen in de caravan.
    Belachelijk wat ze ervoor vragen.

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Bij de grotere touroperators (VS, keycamp, Suncamp ed) betaal je afhankelijk van de camping en de grootte van de caravan in de maanden juli-augustus tussen 1800-3600 euro voor 14 nachten. Het is zeker prijzig.... Het is goed zoeken naar een goedkoper alternatief...

14. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Kan je beter een caravan kopen haha wat een geld!

15. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Keycamp is belachelijk duur. Ik heb er ook eens naar gekeken en daar begin ik niet eens aan. Je kunt beter kijken naar bijv. selectcamp, betal je in laagseizoen max. 500 voor 2 weken (wij hebben vorig jaar 250 betaalt voor 2 weken laagseizoen. Bungalowtent). Hoogseizoen ligt de prijs voor een caravan rond de 2000 voor 2 weken, tent rond de 1500 dacht ik. Ik neem liever een tent, veel leuker vind ik zelf ;)

16. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Als ik het zo eens invul op die site, 2 volwassenen en 2 kids dan kom ik op 1300 euro uit voor 2 weken in juni incl airco. Moet je zoveel extra betalen, omdat het een nijntje caravan is? Er zijn namelijk ook normale caravans met een omheining. Dan bedoel ik zo'n veranda eraan vast met een hekwerk.

Wij zijn vorig jaar naar Zuid Frankrijk geweest met vacansoleil, was erg leuk!

17. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik zou een gewone caravan huren en een pak Nijntje muurstickers kopen.... Tadaaa!! Een nijntje caravan.... ;)

Zonder gekheid.... Wat een berg geld durven ze daarvoor te vragen, zeg! voor de helft van dat bedrag zaten wij 2 jaar geleden 3 weken in een gewoon huis in Zweden... Ik weet weer meteen waarom wij niet op vakantie richting het zuiden gaan...

Kijk eens op Vakantiehuis in Europa huren? NOVASOL.nl, misschien dat je daar voor minder geld een huisje kunt huren.

18. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Voordat geld kun je vast een hek overlaten komen en aflaten leveren op de camping!
    Wie weet met gratis montage!

Succes ik zou of ze even bellen of iets anders zoeken!

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Achterlijk! Ga dan lekker twee weken naar Thailand voor dat geld, is nog veel leuker en mooier ook! :D

Deel Deze Pagina