nee ik had het al 3 keer gevraagd.... en excuses heb foutje gemaakt het ging om juli... tik foutje, dus wel hoogseizoen, maar dan nog!! naar het was echt 3600 euro, ex vlucht, puur alleen de caravan!!!
Dat moet dan wel een heel mooi paleisje zijn die caravan. Je moet vaak ook maar afwachten waarin je terecht komt. Of is het ook een hele dure camping met alles erop en eraan?
wauw... voor dat geld ga ik met zijn drieen 2 weken naar amerika (inclusief vlucht en camper!). Wel in mei, maar toch... Ik zou even verder zoeken
Het klopt idd wel wij hebben daar ook eens naar gekeken omdat we een groot nijntje fan hebben, tot ik de prijzen zag
Sorry, maar dan maar geen Nijntje caravan hoor (voor mij dan ). Ik ga echt geen 3600 euro betalen om 2 weken in Z-F in een caravan te zitten. Okay hoogseizoen is duur, maar dit is toch echt een hoofdprijs met een diamanten randje hoor.
In nog geen 3600 jaar. Ben me gek om zo veel geld uit te geven aan twee weken een stacaravan. Voor dat geld heb je drie retourtjes Suriname bij wijzen van spreken. Zou op zoek gaan naar een andere stacarvan maar dan leuker geprijst. Pff of een hotel nemen alle luxe in een.
Daarvoor kan je 4 weken naar Curacao met zn alle en super luxe leven. Denk eerder dat er een fout is gemaakt, dit is wel HEEL duur!
Oja joh.. wij waren voor één dag Disney 250 dollar kwijt (kind van 3 en kind van 1).... (alleen toegang tot het park) Maar goed, 3600 euro voor een caravan vind ik ook erg veel en je krijgt er dan weinig voor.
Ik zou gewoon een goedkoper park opzoeken, stokjes meenemen er afzetlint. Kan een kind er ook wat moeilijker uit en zal waarschijnlijk stukken goedkoper zijn!
Wow dat is heel erg duur! idd mag het wel het neusje van de zalm zijn voor dat geld. Een jacuzzi voor papa en mama en een echt Nijntje voor de kinderen in de caravan. Belachelijk wat ze ervoor vragen.
Bij de grotere touroperators (VS, keycamp, Suncamp ed) betaal je afhankelijk van de camping en de grootte van de caravan in de maanden juli-augustus tussen 1800-3600 euro voor 14 nachten. Het is zeker prijzig.... Het is goed zoeken naar een goedkoper alternatief...
Keycamp is belachelijk duur. Ik heb er ook eens naar gekeken en daar begin ik niet eens aan. Je kunt beter kijken naar bijv. selectcamp, betal je in laagseizoen max. 500 voor 2 weken (wij hebben vorig jaar 250 betaalt voor 2 weken laagseizoen. Bungalowtent). Hoogseizoen ligt de prijs voor een caravan rond de 2000 voor 2 weken, tent rond de 1500 dacht ik. Ik neem liever een tent, veel leuker vind ik zelf
Als ik het zo eens invul op die site, 2 volwassenen en 2 kids dan kom ik op 1300 euro uit voor 2 weken in juni incl airco. Moet je zoveel extra betalen, omdat het een nijntje caravan is? Er zijn namelijk ook normale caravans met een omheining. Dan bedoel ik zo'n veranda eraan vast met een hekwerk. Wij zijn vorig jaar naar Zuid Frankrijk geweest met vacansoleil, was erg leuk!
Ik zou een gewone caravan huren en een pak Nijntje muurstickers kopen.... Tadaaa!! Een nijntje caravan.... Zonder gekheid.... Wat een berg geld durven ze daarvoor te vragen, zeg! voor de helft van dat bedrag zaten wij 2 jaar geleden 3 weken in een gewoon huis in Zweden... Ik weet weer meteen waarom wij niet op vakantie richting het zuiden gaan... Kijk eens op Vakantiehuis in Europa huren? NOVASOL.nl, misschien dat je daar voor minder geld een huisje kunt huren.
Voordat geld kun je vast een hek overlaten komen en aflaten leveren op de camping! Wie weet met gratis montage! Succes ik zou of ze even bellen of iets anders zoeken!